Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

Îndrăznește!

Dare-to-be-You
Sursa foto: http://drlarafernandez.com/

Să îndrăznim. Astăzi! Să avem curajul să facem ce întotdeauna ne-am dorit. Să spunem ce mereu a fost pe buze. Să ne îndrăgostim fără frică, să plângem … ce contează cine ne vede?

Să îndrăznim să fim noi. Să învățăm să ne acceptăm așa cum suntem. Ne lipsește curajul? Să-l cautam pentru că el există!

Astăzi îndrăznesc!

Unul din hobby-urile pe care le am este poezia. O pasiune cu care m-am tot jucat și s-a transformat într-o viața scrisă în versuri. Din păcate, am avut o singură muză, o singură sursă de inspirație, dar mi-a creat cele mai frumoase și mai emoționante poezi. Le țin într-o agendă. Sunt personale. Frica, aceea frică pe care o avem cu toții (și o urăsc) m-a făcut sa le țin ascunse. Puțini prieteni au trecut peste acele randuri. Foarte puțini … și niciunul nu a fost muza.

Astăzi îndrăznesc … să fac publică una dintre ele. Doar una .. .Măcar una! Poate atinge sufletul cuiva sau poate al nimănui. Ce contează? Astăzi am îndrăznit!

„Unde-ai fost?”
 
Unde-ai fost?
Te-am căutat
Și am sperat…
 
Unde-ai fost?
Te-am așteptat
Și am sperat…
 
Unde-ai fost?
Nu te-am găsit.
Oare știi cât te-am iubit?
 
Unde-ai fost?
Doar în visul meu
Te găsesc mereu…
 
Unde-ai fost?
Tu mi-ai lipsit.
Oare știi cât te-am iubit?

Un gând despre „Îndrăznește!

Lasă un răspuns

