Rânduri de gânduri

Carpe diem

chris-brown-carpe-diem-tour_thelavalizard
Sursa foto: http://freddyo.com/

Ce va fi, va fi! Simți nesiguranța? Ai fost acolo? Sigur au mai fost și alte persoane…

Ne lăsăm în voia sorții și nu îndrăznim să luăm o decizie atunci când nesiguranța ne cuprinde cu totul, atunci când sentimentele și gândurile se amestecă unele cu altele și tu pur și simplu … nu mai înțelegi nimic! Și ai vrea, dar e mai ușor să decidă destinul, nu-i așa?

De cele mai multe ori, unii oameni nu-și exprimă adevaratele sentimente prin cuvinte sau prin diferite gesturi, ci preferă să-și aleagă atent cuvintele potrivite pentru a creea niște aparențe ideale. Cu siguranță, false si complet inutile. Până la urmă, în acest joc este despre sufletul tău, și nu afacerea ce-ți poate aduce succesul visat. Așa se nasc conflictele, așa apar certurile, incertudinile, acea nesiguranță și … oamenii suferă!

Întoarce-te puțin în trecut. Vei vedea fragmente din viața ta, mici gesturi, diverse scene, vorbe spune într-o liniștită siguranță … acolo este decizia ta! Acolo a lucrat destinul, delicat și elegant. Nu a fost întâmplator. Nu, nu! Ai fost acolo pentru că TREBUIA să fii acolo! Trebuia să vezi, să auzi, să simți și să crezi că nu a fost o coincidență. E frumos să crezi în ceva … Eu cred! Eu m-am întors în timp și am găsit răspunsuri … Am fost acolo! Am simțit nesiguranța! Și nu doar o data … Decizia îmi va aparține mie întotdeauna, și nu sorții. Ea lucrează după noi, cu noi, și nu împotriva noastră!

 

Închide ochii pentru o clipă și imaginează-ți viața după sufletul tău.

Acum, deschide-i…

Lasă un răspuns

