Rânduri de sentimente

Tu nu ești visul meu

dream-dreams-girl-love-photography-quote-Favim.com-38407
Can you?
Sursa foto: http://accusedofbeinginnocent.blogspot.ro/

A fost odată ca niciodată… un el și-o ea.

Întotdeauna există un el și-o ea, ca în orice poveste. Uneori mai mult ea decât el. El nu prea știe să fie…

Nu ești băiatul pe care l-am visat. Nici măcar nu te aproprii de el. Idealul acela era doar o visare. Era. Nu ești bărbatul din vis. El era un bad boy de cartier care-mi dădea fiori mereu. Poate chiar un fotbalist care, pe teren purta un short, iar pe stradă pantalonii-n vine; un “player” ce se juca cu inima ca-ntr-un meci, fără să-mi dau seama… Nu era, în niciun caz, vreun distins la patru ace cu toate cuvintele la el. Era unul care, din când în când, mai scăpa câte-o înjurătură. Nici măcar nu cred că avea un scop în viață, așa ca tine. Cu siguranță, nu știa ce înseamnă independența. Mă loveam mereu de mama lui, iar pe al lui tată il ocoleam.

Bărbatul, la care visam eu, nu avea vise, dar avea farmec, mult fler. Nu știu exact ce inspira, dar ceea ce expira prin fiecare părticică a corpului său, te cuprindea cu totul, iar restul era… plutire.
Viața mea alături de el avea și momente de frică. Un bad boy nu era tocmai tiparul de om care să-ți ofere liniște, dar nu puteam renunța la el . Provocarea era prea mare. Era de temut în cartier, și era al meu, atunci când visam. Visul meu a durat mult, până când… ai apărut tu!

Nu ai nimic din ce avea el. Poate doar părul scurt și un zâmbet ce mă face să tremur. Cu toate astea simt acei fiori, deși nu gasesc urmă din el în tine. Simt frică, frica că reprezinți cea mai bună opțiune pentru multe domnișoare , frica că poate într-o zi va sta la brațul tău persoana care nu merită nici parfumul să ți-l simtă, frica că eu voi însemna un simplu trecator prin viața ta…
Nu ai nimic din cel pe care l-am visat atâta timp, dar, cu siguranță, trezești teamă în unele persoane.

Chiar nu ești băiatul, bărbatul, persoana iubită pe care am visat-o mereu, de aceea m-am îndrăgostit… de tine!

 

P.S.: “M-am îndrăgostit…” – timpul trecut. Hă?!

Lasă un răspuns

