Rânduri de gânduri

Zile de 2013

DSC_8274
But it also makes them stronger.
Sursa foto: http://kienlam.blogspot.ro/

Prima lună s-a dus.  Au mai rămas 11…

Ca la fiecare început de an, oamenii își promit câte ceva. La sfârșitul anului precedent sau chiar imediat cu intrarea în noul an, am auzit promisiuni ce înclinau spre bunătate, curaj, dorință de câștig, de succes, îndeplinirea viselor,  iar lista poate continua. “Îmi voi face abonament la sală”, “mă voi ocupa mai mult de mine” , “anul acesta, pe primul plan este cariera” sunt doar câteva din afirmațiile ce mi-au trecut pe la urechi precum hit-urile de la radio; afirmații în care simt disperarea de schimbare. Lumea reacționează…

Eu mă aflu printre cei care și-au promis că anul acesta va fi cu noroc.  Am făcut chiar și o listă, cu câteva ore înainte să strigăm cu toții “la mulți ani”, cu ce obiective am de îndeplinit și am ascuns-o într-un sertar. Sunt foarte curioasă câte puncte voi bifa la final, căci, se pare, se anunță un an plin.

De ce ne-am dorit atât de mult să schimbăm… orice?

Pentru că ne dorim să fim versiunea cea mai bună a noastră și pentru că… 2013 chiar a fost un an greu. A fost un haos complet. Eu, cel puțin, nu am înțeles nimic din el. Am avut zile bune, zile mai puțin bune, complicații medicale, sentimentale, profesionale. Am fost pusă în fața unor decizii grele. M-am îndrăgostit, m-am “dezîndrăgostit” și m-am îndrăgostit din nou. Am plâns, am râs, m-am certat cu anumite persoane, m-am împăcat cu alte, dar nimic concret.

Pe scurt: nu ne-a plăcut 2013! Și ce bine…

Ce bine că anul 2013 a fost unul urât, dificil și dorit “out of our lives”. Ce bine că a fost rău cu noi, că ne-a supus grelelor încercări ale vieții și că ne-a arătat și partea mai puțin frumoasă a ei, aceea alee întunecată pe care refuzăm sau, cel puțin, evităm să mergem. Ce bine… pentru că doar în acest fel am învățat să recunoaștem, să valorificăm și să iubim frumosul, binele și fericirea.

După ce am simțit lacrimi pe obraji și tristețe în suflet, am alergat după zâmbete, deci… mulțumim 2013!

Lasă un răspuns

