Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

Răsfoind prin amintiri

IMG_7401
Sursa foto: Arhiva personală

Mi se întâmplă uneori să caut prin diverse arhive personale, amintiri de mult uitate. Acolo găsesc, pline de praf și puțin deteriorate (timpul nu iartă pe nimeni și nimic), fotografii, jurnale, mini jurnale, unele citate, păreri, poezii, povești, multe povești. Fiecare în parte îmi trezește câte o amintire, îmi ilustrează o imagine în care am râs, alta în care am plâns și daaa, alta în care am iubit. De asemenea, îmi amintește cât am crescut, cât m-am schimbat, cum trece timpul, atât de greu și totuși atât de repede. Am avut și momente de rătăcire, de aceea am fost inspirată să scriu… o poezie. Este una din poeziile ce le țin atât de bine ascunse și pe care rar îndrăznesc să le scot la lumină. Am făcut asta într-un articol trecut. Prima pe care am îndrăznit să o public.(poți vedea aici )  Acum urmează a doua. Poate și a treia, a patra…

E personal. E un cod personal.

„În căutarea unui eu”- Martie 2011

Mă simt singură.
Simt că o parte din minte mă trădează,
Dar nu o gasesc.
Astept să-i iasă să-i vorbesc.

Mă simt pierdută.
Simt că tot caut o inimă uitată.
Și totuși sper,
Să găsesc ceva în ce să cred.

Simt, mă simt, dar nu mă simt eu
În trupul ce-l port mereu.
Simt, mă simt, ca într-un univers paralel
În care eu, chiar nu am vreun țel.

Tu răsfoiești prin amintiri să te vezi din nou pe tine?

Lasă un răspuns

