Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

Tu cum iubești?

DSCN1638
Sursa foto: Arhiva personală

„Tu cum iubești?” Ai întrebat vreodată asta la prima întâlnire? Sau te-ai întrebat chiar pe tine? Probabil ai citit caracteristicile zodiei tale și ai aflat cum iubești în funcție de aceasta. Probabil te-ai și regăsit pe alocuri. Dar pe tine, ca persoană fizică, deținător de sentimente proprii, cu gânduri ascunse și trăiri personale, te-ai întrebat vreodată cum iubești?

Tu cum iubești?

Am trecut deseori pe lângă acest afiș de la stația de metrou Izvor, cu peronul pe partea dreaptă. Când l-am văzut prima oară, am zâmbit. Mi-a plăcut ideea. A doua oară, mi-am amintit că există un astfel de afiș. A treia oara, în schimb, m-am întrebat și eu: „da’ chiar, eu cum iubesc?”. Și m-am tot întrebat… Conform zodiei am înțeles că iubesc cu pasiune. Dar conform mie?
Eu cum iubesc? Eu iubesc cu frică; cu frica de a pierde. Și iubesc din ce în ce mai mult sperând că ajunge exact acolo unde trebuie.

Tu cum iubești?

Câteodată iubim niște aparențe ce doar ne-au plăcut. Avem impresia că iubim un întreg, dar nu. Iubim fals. Nu iubim un suflet, ci un gest.
Uneori iubim un decolteu generos, o fustă mulată, ce a știut perfect să se expună pentru a avea câștig. Iubim o imagine fără a cunoaște ființa.
Sau, poate, iubim un suc ce ni s-a oferit, o plimbare în parc, o floare lăsată pe scaunul din dreapta. Dar ce ascunde omul ce a făcut posibile toate acestea? Îl cunoaștem pe el să-l putem iubi?

Trăim vremuri în care pierderea telefonului este mai importantă decat pierderea virginității. Toți ne-am creat în minte că pentru a avea o fată trebuie să o convingem, căci baieți nu vor înceta să privească sâni sau posterioare, iar fetele nu vor înceta să se folosească de asta. Dar în final toți tănjim după iubire.

De multe ori iubim fals, dar atunci când masca dispare și rămâne doar sufletul pur, cum iubești? Sau… mai iubești?
Eu iubesc cu frică; cu frica de a nu mă înșela în privința celui pe care îl privesc.

Tu cum iubești?

Dă-ți jos mascara, îndepărtează-ți fondul de ten, șterge-ți rujul, nu contează că ești băiat, aruncă hainele, încetează să mai pretinzi că-ți plac florile și plimbările în parc, privește-mă în ochi și lasă-mă să descopăr cine ești.

Tu… cum iubești?

2 gânduri despre „Tu cum iubești?

  1. Ma gandisem ca nu ti voi mai comenta alt articol cel putin in seara asta:)) dar nu e vina mea… scrii prea bine ma provoci x_x.Eu iubesc sincer chit ca e greu de crezut in zilele noastre…dar parerea mea e cam asa iubim o persoana fiindca face ceva pentru noi ne ajuta ne asculta etc.In cazul meu iubesc fiindca cu ea ma simnt in largul meu putem vorbi ore intregi despre orce digi au simntit pe pielea lor:)) pot face orce gluma tampita sau nu nu ma cenzurez.Bravo stiu ca prin scris iti faci bine dar important e ca te vindeci reusind sa vindeci.

Lasă un răspuns

