Rânduri de sentimente

Conversații străine

tumblr_lwbiuanvqs1qgp591o1_500_large
Sursa foto: http://thingstodotogether.tumblr.com/

– Ce faci?

– Bine. Cu treabă prin oraș. Tu ce faci?

– Bine. Acum am ieșit de la birou. Mă îndrept spre casă. Puțin obosită. Tu cum ești?

– La fel. Cred ca am nevoie de o cafea.

– Și eu. De una mare.

– Starbucks?

– Mai întrebi?

Vorbim des. Foarte des. Când ies de la birou. Când mă duc la facultate. Când rătăcesc prin oraș. De cele mai multe ori când sunt singură și tot ce ascult e muzica din căști și conversația din imaginația mea. Adierea vântului și soarele de primăvară îmi țin imaginația vie.

– Vreau să te văd.

– Frumoase dorințe.

– Mi le îndeplinești?

– Meriți?

– Tu știi.

Ne conversăm mereu la telefon. Și când ne certăm. Și când ne împăcăm. Toate conversațiile se sfârșesc la tine. La tine acasă. În pat, tu, eu și-o cafea. Așa arată dimineața mea. Seara e magică. Nu este nimic mai erotic decât o conversație. Cu un vin alături. Vin roșu, desigur.

– Bună dimineața!

– Neața’!

Puține cuvinte, multe zâmbete și priviri ce se înțeleg.

Partea dreaptă a patului îmi aparține pentru că, știi, women always right. Ador partea aceea de pat deoarece în stânga mea ești tu, dulce și suav și în dreapta mea ești tot tu, schițat în creion, ușor umbrat, dar bine accentuat.

– Mi-e dor să te văd.

– Vin la tine. Facem și niște clătite. Adica fac. Tu te uiți la televizor ca deobicei.

– Ești regina clătitelor, știi asta.

Așa mi-ai spus cândva. Nu uit. Nu uit să adaug asta în conversațiile mele imaginare.

adam-brody-best-scene-ever-cute-couple-movie-stills-o.c.-phone-Favim.com-66935
Sursa foto: http://favim.com/image/66935/

Am multe conversații în mintea mea. Multe sunt despre nimic. Sunt banale și lipsite de importanță ca și subiect, dar importante pentru mine căci ele există într-o lume în care doar eu știu cum să supraviețuiesc; o lume în care conversațiile noastre îi dau viață și culoare. Conversații străine de mine și de tine, dar bine cunoscute de imaginația mea.

– Ce faci?

– Bine. Ușor obosită, ca întotdeauna. Tu ce faci?

– Mi-e dor să te văd.

– Hmm.

– Stai că sună cineva la ușă.

– Și mie îmi era dor să te văd…

large
Sursa foto: http://weheartit.com/entry/34730583

 

Lasă un răspuns

