Rânduri de sentimente

Mulțumesc!

Sursa foto: http://www.weheartit.com

Mi-a făcut des complimente. Niciodată nu le-am înțeles cu adevărat pentru a-i răspunde cum se cuvine. Eu nu i-am făcut niciodată niciun compliment, deși în multe situații mi se părea superb și foarte atrăgător. Mi-a admirat ținutele de multe ori. Tânjea după ochii mei. Până și părul îi plăcea îndeajuns cât să-i găsească adjective. I-am zis doar un mulțumesc. Am uitat să-i zâmbesc. Nu am înțeles nici ce era atât de elegant la o cămașă asortată cu un sacou. Purtam blugi. Și eram foarte obosită. Nu am înțeles nici când mi-a gătit pentru prima oară. Am mâncat și am plecat, spunându-i: ,,sărut-mâna pentru masă”. Atât! Floarea aceea în vârful muntelui… pe cât de mică, pe atât de specială. Ce frumos stătea la urechea mea și ce minunat era orașul, noaptea. Oare atunci i-am mulțumit? Parcă am zâmbit și știu clar că până a doua zi am pierdut-o. Serile în oraș erau frumoase. Ne simțeam bine împreună. El avea grijă de tot. Nici atunci nu i-am mulțumit. Savuram momentul ca pe ceva normal. Și era, dar parcă trebuia un mulțumesc.

El mi-a insuflat o dorință mare de a reuși în viață, de a-mi urma visele și a crede în ele. Datorită lui am învățat să visez cu ochii deschiși și să-mi creez  propriile lumi unde să fiu fericită. Să zâmbesc!

Lui nu i-am zâmbit deseori, când m-a complimentat. Nu am înțeles de ce face asta. Nu am înțeles de ce mă pierd cu firea când îi privesc ochii. Tremur toată și nu-mi găsesc cuvintele. De aceea n-am reușit să-i răspund cum se cuvine…

Sau poate că nu merita acel mulțumesc, poate că nu știu eu cum să-mi exprim sentimentele… sau poate chiar nu am simțit.

A greșit. Am greșit. Am greșit amândoi… de aceea scriu acum la trecut. A trecut. Un an…

Acum doar visez cu ochii deschiși și zâmbesc…

 

” – Hai iubire! Marea ne așteaptă… „

Lasă un răspuns

