Rânduri de sentimente

14.06.2014

14.06.2014. Primesc un mesaj. Un om, un băiat, mai exact, îmi scrie ce simte. Nu pentru mine, ci pentru relația ce tocmai s-a sfârșit. Îmi oferă un bilet în backheart. Cunosc sentimente, trăiri, păreri, regrete, lacrimi…

„Ai grijă de tine, te rog” . Așa s-a terminat ultima conversație a noastră . Nu știu dacă această grijă relativă pe care mi-o purta era întemeiată sau mi-a zis asta doar ca să mă împace. Sau poate a ținut locul unui „mulțumesc pentru tot”, pentru că, într-adevar, totul era schimbat . Nu am de unde să știu ce a vrut să spună. Cum nu am de unde să știu nici dacă iubirea ei declarată la orice oră din zi sau noapte era cu adevarat așa cum părea sau era doar o atașare adolescentină. Nu am știut niciodată ce simte cu adevarat. Acum se adevereau toate temerile mele. După ce s-a întors cu spatele și a vrut să lase totul în urmă, lacrimile i-au inundat ochii, vrând parcă să năvălească pe obrajii încă fierbinți din urma declarațiilor și vorbelor, multe regretate, altele ținute special pentru acest moment. Orgoliul ei ieșit din comun i-a șoptit „asta a fost”, poate ca să accentueze dezolanța din inima. Relația pe care o credea până atunci indestructibilă, cedase. Atunci a fost momentul în care „nu voi pleca niciodată” sau „te voi iubi mereu” nu au mai avut nicio semnificație . Atunci a știut că nimic nu va mai fi la fel, eu nu voi mai fi al ei și cu siguranță nici invers . Deși a durat în jur de treizeci de secunde până să intre în liceu, i s-a părut o eternitate trasă de extremități. Nimic nu mergea bine și era doar începutul . A crezut ca e în siguranță când a ieșit din privirile mele. Și-a șters lacrimile și era gata de un nou început, poate singură o perioada, poate alături de altul pe umărul căruia să plângă. Adevarul nici nu vreau să-l știu, oricum ce nu știi nu te rănește. Cert este că asta și-a dorit. Relații de vară. Lacrimile, grijile, nopțile nedormite sau planurile până la orele dimineții, sunt semnele că ceva numit dragoste, boală fără tratament, a trecut pe acolo.”

Lasă un răspuns

