Rânduri de sentimente

CONFESIUNE

dfe405eeca30c49f1b6fdcf90be42d31
Sursa foto: http://www.twodelighted.com

Într-o zi mi-am imaginat că vei veni la uşa mea şi-mi vei cere să mă întorc la tine. Îmi promiteai că te vei schimba şi că lumea noastra va fi diferită de a lor. Mă rugai să te iert şi să încercam să o luăm de la capăt. Era un cadru perfect: tu şi un buchet de flori.

Venise momentul să-ţi răspund. M-am uitat în ochii tăi şi vedeam viitorul, ceea ce mereu îmi doream să se întâmple cândva, dar ochii tăi reflectau în sufletul meu şi vedeam pe lângă toate astea, un trecut ce încă afecta. Atunci ţi-am zâmbit, ţi-am mulţumit pentru flori şi ti-am spus:

  • Răspunsul meu este nu! Şi acest “nu” merită şi o explicaţie. Într-o zi mi-ai spus că ţi-am demonstrat cum este să ai răbdare în viaţă. Astăzi îţi spun că această răbdare nu mi-am pierdut-o. Încă mai am forţă să lupt pentru tine. Până şi speranţa o mai am, dar , din păcate, mi-am pierdut interesul faţă de tine. Nu mai simt nevoie de a te avea în viaţa mea. Îmi pare rau pentru momentul ăsta, pentru tine şi pentru noi. Am fi putut avea o relaţie frumoasă. Păcat că nu am realizat amândoi în acelaşi timp. Vreau să-ţi mulţumesc pentru tot: pentru privirile calde, momentele când ma ţineai de mână, pentru sărutarile tale şi că mă făceai un om fericit. Dar îţi mulţumesc şi pentru toate suferinţele aduse, lacrimile vărsate şi clipele când te aşteptam în zadar. Toate astea m-au făcut ceea ce sunt azi, acum, şi ceea ce îmi voi aminti mereu să fiu…

4 gânduri despre „CONFESIUNE

  1. Inca o seara de vineri in care pe langa toate cele care lipsesc..(.si le simnt din ce in ce mai putin dorul,nevoia) lipseste ea… SINGURA persoana care mai reuseste sa-mi redea scanteia in ochi care cu precadere sunt luminosi dar tristi atat de intunecati in cat nici eu nu pot zarii durerea in ei chit ca o simnt cu toata fiinta mea.Sigur imi este dor de pierduta si rareori regasita scanteie dar cel mai dor imi este de vulcanul de sentimente,trairi care doar tu il poti dezlantui,mentine si stapanii Corina!!!

  2. Cine credea ca trebuie sa scrii ca sa creezi ceva remarcabil se insela fara echivoc:)) lipsa scrieri noidor greu de stapanitcel mai frumos comentariu:p Un fel de circuit al dor-ului in lume:pTe pup!Sa ai o seara frumoasa!

Lasă un răspuns

