Rânduri de sentimente

Fiecare om are un secret!

fde2e7fd4cbfd157fbe30d2c34d5d9ae
Sursa foto: http://www.pinterest.com

În fiecare dimineață urmez aceeași rutină în drumul spre serviciu și întâlnesc aceiași oameni cu fețele lor matinale. Sunt unii mai somnoroși ca alții și probabil că tot ce-și doresc e să fie oriunde altundeva, dar nu într-o stație de metrou. Îi privesc mereu cu atenție. Nu știu dacă este de vină nevoia mea de inspirație continuă sau pur și simplu sunt prea obosită și caut ceva să mă mențină trează. Mă întreb oare dacă ei mă privesc…Oare spun ceva despre mine care m-ar face mândră sau doar observă șuvița ce nu stă la locul ei?

Astăzi am schimbat puțin traseul de început și am plecat mai devreme de-acasă. Pentru că mi-a rămas puțin timp liber înainte să ajung în locul unde aveam să petrec atâtea ore în fața unui monitor, m-am oprit să iau micul dejun. Intru în local, fixez o masă, mă îndrept spre ea și mă fac comodă. Între timp, domnișoară ce urma să-mi ia comanda, mă observă și-mi aduce meniul. Nu-mi ia foarte mult să mă decid, căci nu erau prea multe opțiuni: un sendviș și o cafea, plus o apă plată. Pe fundal se aude muzică de Crăciun, pe geam sunt lipiți cu precizie niște fulgi, iar în spatele lor cațiva muncitori de șantier sunt deja dornici să servească prânzul.

Nu sunt mulți oameni în cafenea. Majoritatea sunt deja în cutiile lor unde fac bani. În fața mea sunt două doamne. Vorbesc despre un subiect pe care doar ele îl cunosc. În dreapta mea zăresc un tânăr ce face aproape ce fac și eu, doar că nu-și scrie gândurile de zor… Îl urmăresc preț de câteva secunde printre rânduri. Își presare puțină sare pe omletă. Nu pare să se grăbească undeva. Oare ce program are azi?

La un moment dat, ridicând ceașca de cafea, îmi întorc capul către el și-atunci privirile ni se întâlnesc, dar imediat reacționăm și revenim la activitățile noastre. La ce s-o fi gândit când s-a uitat la mine? ”Uite-o și pe nebuna asta! A venit să mănânce și stă și scrie Dumnezeu știe ce!” Dacă ar ști că scriam chiar despre el…

Îl mai privesc încă o dată pe furiș. Este un tip drăguț și pare serios. Pare! Numai el știe ce ascunde, căci fiecare om are un secret…

Când întâlnesc astfel de om serios și plin de carismă, nu pot să nu ma gândesc la ce ar putea ascunde în spatele acelei imagini. Trebuie să existe gesturi tandre cu iubita, mesaje obscene în telefon, partide de sex nebune, poate chiar și o amantă. Cine știe? Poate în timpul unei întâlniri cu o femeie cu care discută afaceri, sunt ascunse gânduri mai puțin ortodoxe. În timp ce ea explică conceptul proiectului, el își imaginează cum o urcă pe un birou și-o pătrunde până la ultima răsuflare. Sau probabil, în timp ce el încearcă să pară un profesionist în ceea ce face, ea salivează la scene demne de premiile Oscar, în baia localului unde se aflau. Doar ei știu ce ascund în mințile lor pline de idei și de fantezi.

Suntem alții când ne ocupăm de activitățile profesionale și cu totul alte persoane când vine vorba de ceea ce mintea noastră păstrează în secret. Misterul ăsta mă omoară și sunt însetată de a-l afla: secretul pe care toți îl ascundem…

În final, tânărul drăguț din dreapta mea și-a terminat micul dejun, s-a ridicat de la masă și mi-a oferit o privire, înainte să-l văd pentru ultima oară. A plecat fără să aflu ce ar fi putut gândi despre mine și fără să intuiesc ce secret ar putea ascunde…

8 gânduri despre „Fiecare om are un secret!

  1. Eu l-as fi abordat. Uneori fix gandurile astea se transforma in altele mai mari. Curiozitatile de genul, uneori fac mult bine atunci cand sunt satisfacute. Oricum imi place mult cum scrii. Mi-ai creat o imagine in cap. Multumesc.

  2. Buna si eu ma intreb oare ce parere si a facut de mine mai ales cand nu am parte de atentie nu ca as fi dependent de ea ca de multe ori e bine sa treci neobservat.Cica viata e un mister cum imi ziceai tu intr-un raspuns.Oare am rezista la parerile si secretele celor care ii intalnim zilnic?

  3. Asta ramane de aflat. Poate da sau poate nu. Cred ca unele secrete trebuie sa ramana secrete, iar parerile sa fie sincere, dar, din pacate, oamenii nu sunt pregatiti pentru sinceritate absoluta. Pe principiu: minte-ma, dar minte-ma frumos.

    1. Mincina nu ajuta deloc nici pe termen lung nici scurt.De exemplu mie nu mi place sa fiu mintit poate doare un pic adevarul pe moment dar se vindeca mai repede decat sa ai anumite minciuni in cap in suflet care tu le crezi adevaruri si apoi sa constati ca au fost minciuni.

      1. Da asa e dar majoritatea prefera o minciuna dulce decat un adevar dur si majoritatea care mint si nu sunt extrem de afectati cand o patesc la randul lor.Una peste alta este vorba de mediul in care ai crescut si cum ai fost educat si daca vezi o sulutie in minciuna.Eu nu am fost invatat ca orce aproape se poate remedia si s se gaseasca o solutie.E adevarat la minciunile care m ar durea pe mine nu prea…

Lasă un răspuns

