Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

Scrisoare pentru Moș Crăciun

c8c7a27d33b5c90a9bd85dd3e0e6fb5d
Sursa foto: http://www.pinterest.com

Dragă Moș Crăciun,

Nu ți-am mai scris de mult. Îmi cer iertare. Am crezut că le am pe toate și ce nu am, pot căpăta singură, fără ajutor. Dar vine Crăciunul, vii tu și faci miracole. Cred în tine, cum cred în Dumnezeu și în puterea lui de a face lucrurile să se miște în direcția care trebuie pentru noi. Moș Crăciun pentru mine înseamna o pereche de blugi sau aceea bluza din mătase din mall, dar anul ăsta înseamnă mai mult decât atât. Anul aceasta însemni totul!

Această scrisoare este, cu siguranță, una dintre milioanele de scrisori primite de la cei care nu te-au uitat. Cred că în multe dintre ele, oamenii îți cer acele lucruri materiale pe care le considerăm cadouri de Crăciun. Sau poate îți cer chiar și oameni dragi să le fie alături. Eu, în schimb, dragă Moșule, îmi doresc cu totul altceva, ceea ce nu cred că ți s-a cerut până acum.

Îmi doresc să-mi aduci în dar răbdare, multă răbdare, atât cât să-mi ajungă până când te vei întoarce anul următor, eu reamintindu-ți într-o altă scrisoare ceea ce-mi doresc. Am nevoie să pot învăța să câștig fericirea, încrederea oameniilor, dragostea vieții mele și cariera la care visez. Am nevoie de răbdare să învăț să mă câștig pe mine!

Poate cer cel mai puțin, sau poate cel mai mult, dar asta e tot ce am nevoie…

Cu drag,

Eu, un copil mare, pierdut într-o lume și mai mare!

Un gând despre „Scrisoare pentru Moș Crăciun

Lasă un răspuns

