Rânduri de sentimente

UNELE SUFLETE SE ÎNTÂLNESC DOAR PENTRU A DESCOPERI CEEA CE IUBESC!

856a47902c61929098e990fca6b5f31e
Sursa foto: http://www.pinterest.com

Eram prinsă în alte gânduri, îndreptându-mă spre locul pe care l-am căutat dintotdeauna. Îmi pregăteam cuvintele și mă încărcam cu energie pozitivă. Mi se oferea a doua șansă. Visul meu era pe punctul de a prinde aripi și de a putea să se înalțe pentru a doua oară, dar de data asta fără oameni care să-i taie aripile, neoferind speranță și fără o ”eu” care să permită asta.

Se anunța stația la care urma să cobor cu peronul pe partea stângă. S-au deschis ușile, am ieșit din metrou și m-am grăbit la fel ca oricare dintre oamenii din jurul meu, să ies la suprafață. În minte îmi rulau imagini ce speram să prindă viață în câteva minute, când, dintr-odată, o imagine veche și de mult uitată, îmi apare în cale. O imagine neprogramată, nedorită și mai ales, nesperată…

M-am oprit în fața lui. Am înghițit în sec. Simțeam cum transpirațiile mă inundă și o căldură insuportabilă crește în mine. Mi-a spus ”bună”. Sunetele din jurul meu treceau pe lângă mine fără reacție. Parcă a durat o eternitate pănâ când am reușit să-i răspund. M-a întrebat ”ce mai fac”, ”cum sunt”. Nu-mi amintesc clar ce i-am zis, doar că mă duc la un interviu, în rest, am aberat mai rău ca un bețiv pe marginea drumului. În final, am întrebat înapoi dacă el este bine și care mai este viața lui. Nu am auzit tot ceea ce mi-a spus, pentru că primele cuvinte mi-au fost de ajuns. Se repetau în mintea mea precum un ecou, pe un ton ușor reținut: ”m-am întors la ea…o iubesc”. Încă nu reușeam să-mi dau seama dacă întâlnirea noastră era reală sau este doar un vis urât, din care aveam să mă trezesc. Îl priveam în ochi și îi vedeam împreună, îmbrățișați și fericiți. Lacrimile voiau să curgă, dar nu le lăsam… Atunci, în mijlocul cuvintelor lui, am plecat, spunându-i că mă grăbesc și prefăcându-mă că nimic din ceea ce mi-a spus nu avea importanță. Avea al naibi de tare, căci acel ”o iubesc” lovea din ce în ce mai tare cu fiecare pas pe care îl făceam. Inima îmi bătea cu putere și simțeam că-mi pierd controlul. Cu cât mă îndepărtam mai mult de el cu atât încercam să intru într-o stare falsă de care aveam nevoie. Întreaga zi mi-am refuzat realitatea sentimentelor…

Seara, acasă, singură între patru pereți și un pian pe fundal, am realizat importanța fiecăruia în viața celuilalt. Mi-a fost greu să înteleg decizia lui, să accept că eu voi reprezenta doar un trecut, dar oameni se schimbă, sentimentele învie, lovesc și îi fac pe aceștia să reacționeze . Poate chiar eu eram cea care îi tulbura sentimentele. Poate a trebuit să apărem unul în viața celuilalt să realizăm ce iubim cu adevărat și unde ne este locul, căci, în final ne-am întors la fericire, la noi și la viața pe care vrem să o trăim.

Unele suflete se întâlnesc doar pentru a descoperi ceea ce iubesc!

9 gânduri despre „UNELE SUFLETE SE ÎNTÂLNESC DOAR PENTRU A DESCOPERI CEEA CE IUBESC!

      1. :))Hercule deghizat intr-o tinuta mai finutza:p multi cautau cel mai apropiat pod:)) si daca nu l gaseau usor tot gaseau un loc unde sa se imbete:))
        Ps:Apucate de scris ca nu am ce sa citesc noaptea la munca sau nu vreau altceva:p

      2. Este o promisiune exact cum trebuie eu nu stiu ce inseamna curand deci nu pot contesta termenul:)) Dupa cate am vazut scrii cand ai parte de o „emotie puternica” deci ma bucur pentru tine ca inseamna ca esti mai aproape de liniste,fericire daca poate explica cineva exact aceasta stare de bine…Dar tu poti scrie despre orce… Crezi in destin?

      3. Cred ca totul se intampla cu un scop si ca nimic nu este intamplator, iar in final depinde de noi daca vrem sa intelegem mesajul. Nu cred intr-o viata scrisa, ci intr-un destin creat de noi, cu esecuri si impliniri.
        P.S.: Curand inseamna saptamana aceasta! 😀

      4. Cam asa cred si eu doar ca evenimentele majore nu le putem influenta cum ar fi moartea…Sunt deja nerabdator😍 ca niciodata nu a fost punctul meu forte:))O seara frumoasa!

Lasă un răspuns

