Rânduri de sentimente

Trei trupuri. O femeie. Doar o singură poveste.

6783398-couple-wallpaper
Sursa foto: http://www.7-themes.com

De la fereastra camerei mele, văd în fiecare seară aceeași scenă tristă. Nimeni nu trage draperia și descopăr împreună cu alți vecini, momente din spatele unei relații. Acele momente ce se vor a fi intime.

Nu urmăresc intenționat, dar seara, în timp ce privesc cerul, visând la viitor, surprind fără voia mea, cum aceeași ea îl așteaptă până târziu, pe el, acesta sărutând-o aproape forțat, după venirea lui acasă. M-am întrebat de multe ori cu ce ar putea să greșească el, căci întotdeauna îl ierta.

Pe ea o cunosc foarte bine, pe el l-am văzut de câteva ori, și de cele mai multe ori, de la geamul camerei mele. Modul cum merge, fermitatea cu care pășește și eleganța cu care vorbește, spun multe lucruri bune despre ea. Este genul de femeie care ar putea  fi invidiată de multe persoane, fără ca nimeni să știe că ea ascunde perfect orice urmă de tristețe. Este un om stăpân pe sine… până când vine seara.

Pe el nu-l cunosc, dar aș vrea.

Într-o dimineață, am plecat la serviciu puțin mai târziu decât deobicei. Deja toți oamenii se trezeau, străzile se aglomerau, haosul începea, iar soarele răsărea complet. Am îmbrăcat pe grabă jacheta cea nouă, mi-am pus geanta pe umăr, m-am privit pentru o secundă în oglindă și-am plecat. Am coborât foarte repede scările, sărind peste trepte și-am deschis cu putere ușa de la scara blocului. O mașină neagră, de lux, mult prea scumpă pentru imaginația mea, la volanul căreia se afla o domnișoară incredibil de frumoasă, mi-a răpit privirea. M-a făcut pentru o secundă să visez departe, mult prea departe pentru mine. Surpriza cea mare a fost când în dreapta ei s-a urcat EL, tânărul pe care nu-l cunosc, dar aș vrea. A sărutat-o, i-a zâmbit și-au plecat. În timp ce pedala de accelerație cobora din ce in ce mai mult, mașina se pierdea în zare, pe strada lungă pe care merg în fiecare zi pentru a ajunge la autobuz.

Seara am urmărit, pentru prima oară, intenționat, scena tristă dintre ea și el. Eram atentă la fiecare mișcare, fiecare gest, cum zâmbetul îi apare doar când o privește, cum trupul i se topește doar în brațele lui și cum sărutul forțat se transformă în dragoste pentru ea.

Priveam o parte din mine. Priveam femeia care dă tot pentru iubire, pentru că acceptă femeile din viața lui fără ca el să știe.

Acceptă momentele în care se simte umilită și trădată, dar de fiecare dată ține capul sus. În fiecare seară, îl iartă o dată și înc-o dată, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat, de parcă dimineață nu săruta altă femeie, iar seara o sarută pe ea.

Speră că într-o zi o va alege doar pe ea și atunci când va face asta, va știi cpă niciuna nu o va egala. Speră că într-o bună zi, va veni seara, acasă și se va uita în ochii ei în care va vedea o femeie puternică, capabilă de orice pentru bărbatul pe care îl iubește. Și că îi va spune că ea este tot ce are nevoie el. Vrea să fie fericirea lui, motivul pentru care trăiește, dorința de a se trezi înainte ei, doar pentru a o privii dormind, curajul de a pleca spre o nouă zi, nerăbdarea de-a ajunge înapoi acasă, seara și mama copiilor lui.

Nu trebuie să-mi spună pentru că știu că asta își dorește, dar crede că este nevoie ca el să guste și alte prăjituri, doar pentru a realiza că ea face cel mai bun tort.

13 gânduri despre „Trei trupuri. O femeie. Doar o singură poveste.

  1. Imi place cum scrii ai talent!Dar ai o usoara tendinta de victimizare a femeilor… nu crezi ca poate fi si viceversa?Si inca ceva pentru mine inseamna putere atunci cand reusesti sa renunti la cineva care iti face mai mult rau decat bine chit ca il iubesti enorm.Disimularea este un talent care trebuie lucrat pentru rezultate maxime si dupa parea mea tine mai mult de control si inteligenta.O seara buna.

    1. Sunt mai mult decat sigura ca poate fi si viceversa! Eu scriu din persepectiva, din trairile si sentimentele unei femei, iar povestea de mai sus prezinta acel tip de femeie care gaseste puterea si dorinta de a trai in EL. Inca nu am capatat puterea de a explora sufletul barbatului cu tot ceea ce-l defineste, dar tare as vrea. Hahaha! :-))
      Multumesc mult pentru aprecieri si sper sa te incante si celelalte articole!
      O seara frumoasa!

  2. Cred ca ai vrut sa scrii capatat dar te ai emotionat la gandul de explorare a sufletului unui barbat😉 nu ai gasit tu puterea necesara sa explorezi? Sunt sigur ca au fost cateva portite deschise… sau poate nu le ai sesizat nefiind atractive ca altfel angajai cel mai priceput spargator.Si cand am spus ca imi place cum scrii am vrut sa ma refer la modul general imi place ca descrii in amanunt pt. o pers. cu o imaginatie bogata ca a mea si nu numai este foarte important.O dimineata usoara si sa te invadeze inspiratia.

    1. Da, asa am vrut sa scriu. Am corectat. Multumesc.
      Portite au fost, sunt sigura. Poate nu le-am sesizat sau poate m-au atras cele imposibil de deschis. Viata e un mister!
      Multumesc inca o data!

Lasă un răspuns

