Rânduri de gânduri

Tu ce îţi mai doreşti atunci când ai ceea ce îţi doreşti?

Sursa foto: http://www.bloglovin.com

Bună! Nu ştiu cum să încep acest articol. De fapt, nu am nici cea mai vagă idee despre ce să scriu, doar îmi doresc să scriu şi atât. Aveam nevoie de inspiraţie, aşa că am căutat o poză pe pinterest. M-am oprit la cea de sus şi am înţeles exact de ce, căci ceea ce dorea să iasă în cuvinte, din sufletul meu, a găsit alinarea în aceea fotografie.

Mereu mă gândesc la viitor. Mereu! Îmi doresc ca într-o zi să trăiesc fiecare moment la care visez şi să mă bucur că am ajuns exact în lumea pentru care am bătut atâta drum. Nu cer mult, dar cer destul de la mine. Mă forţez până peste limitele admise şi le depăşesc atunci când sper şi cred în mine. Se întâmplă să clachez. Sunt om! Dar mă ridic. Uşor şi sigur! Rândurile pe care le-am tot scris pe acest blog, mă ajută să-mi amintesc cine sunt, pentru că uneori uit. Toţi uităm! Ne lăsăm duşi de părerile oamenilor şi uităm cine mai sunt şi ce mai gândim.

Sunt o norocoasa că am acest blog. Mereu vorbesc de el cu drag şi spun că este tot ce am mai de preţ. Dacă nu aş avea unde să scriu şi cui să trasmit, n-aş şti cum să fac faţă sentimentelor şi trăirilor mele. Degeabă aş scrie în jurnal, dacă nu ştie şi altă persoană că nu e singură în lumea asta mare.

Spuneam că mă gândesc mereu la viitor şi la dorinţele mele, dar şi în prezent am ceea îmi doresc, mai mult sau mai puţin. Am luptat pentru un anumit obiectiv, iar când l-am îndeplinit, am început să mă gândesc la următorul, fără să mă bucur de primul şi, mai ales, să-l înţeleg, pentru că nu au întârziat să apară criticile mele. Nu am încercat să învăţ să-l iubesc, ci am încercat să-l schimb.

De ce atunci când avem ceea ce ne dorim, se întâmplă să ne dorim altceva?

Vorbesc mult despre viitorul meu şi despre planurile mele, dar mult prea puţin despre momentul actual. Cred că sunt prinsă undeva între trecut şi viitor, dar în niciun caz în prezent. Ceea ce gândesc şi ceea ce simt, o fac cu un ochi în trecut şi unul in viitor. Vreau să simt şi să fac lucruri care să nu repete trecutul, dar să bucure viitorul. Deci, cu prezentul cum rămâne?

În fotografia de sus, am găsit mesajul pe care voiam să-l transmit, deoarece îmi doresc că într-o zi să mă trezesc dimineaţa, devreme, să ies pe balcon unde voi avea multe flori, o canapea mică şi confortabilă, alături de o masuţă şi îmi voi savura cafeaua cu lapte. Răcoarea dimineţii, soarele strălucitor şi florile pe care am învăţat să le iubesc datorită mamei, dar nu i-am spus niciodată asta, încadreaza perfect dorinţa mea. Oare atunci îmi voi mai dori şi altceva sau voi trăi, în sfârşit, prezentul?

Tu ce îţi mai doreşti atunci când ai ceea ce îţi doreşti?

5 gânduri despre „Tu ce îţi mai doreşti atunci când ai ceea ce îţi doreşti?

  1. Buna, ai simntit ca nu mai rezist eu:)) chiar vroiam sa-ti scriu aseara… sa-ti cer ceva in exclusivitate:p.Mereu omul va vrea mai mult ca asta ne-a ajutat sa evoluam in decursul istoriei… dar cred ca ne si gandim cel mai putin la prezent deoarece trece si cel mai repede fiecare secunda traita devine trecut.In primul rand imi doresc sa scrii tu mai muuult:p si apoi sa fim sanatosi si veseli ca doar asa putem trece mai usor peste greutati si sa ne bucuram cu adevarat de momentele fericite.Te imbratisez!

    1. Si eu asteptam comentariul tau :-)). Imi doresc sa scriu mai des si eu, de asemena. Voi face totul posibilul sa fiu tot mai prezenta! Lucrez la asta! Va urma o noua infatisare a blogului. Sigur iti va placea. Te pup! O seara frumoasa!

      1. Hei deja stii ce imi place:p ma iei la sigur:p si eu cred ca imi va placea si uite plusez chiar foarte mult😍 dar daca cumva prin absurd nu mi va placea ceva iti spun!Sa ai o zi senina!Pup!

Lasă un răspuns

