Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

VĂD OAMENI, DAR NU VĂD OMENIE!

Sursa foto: http://www.pinterest.com

Sunt orele 22 şi un pic. Privesc pe geam şi parcă nu am stare. Ceva, acolo, afară, mă aşteaptă, aşa că mă îmbrac pe grabă, îmi prind părul într-o coadă, uit de machiaj şi fug!

Afară s-a întunecat deja. Stelele au apărut pe cer şi luminile oraşului s-au aprins. Adie uşor vântul simţind răcoarea serii.

Am vrut să simt linişte, aşa că am condus către lac. Acolo mă simt liberă în totalitate. Am luat şi caietul cu mine. Ştiam că voi scrie ceva.

Ma aşez pe marginea lacului, pun telefonul şi cheile de la maşină pe partea stângă, iar caietul meu şi pixul pe partea dreaptă. Am stat pur şi simplu şi am privit în depărtare. Se vedeau luminile din oraş, lacul cum sclipea şi se mişca datorită vântului şi niciun om. Absolut niciun om, pentru că eram mult prea departe de populaţie şi extrem de aproape de mine.

Eu şi cu mine! Să înţeleg, să simt, să sper, să cred, să visez şi să iubesc! Pentru că oricât de grele sunt unele momente din viaţa mea şi oricât de mult îmi doresc să pot schimba anumite lucruri, dar nu pot, continui să înţeleg că aşa e viaţa, să simt că undeva există omenie, să sper că o voi găsi, să cred că este mai aproape decât cred, să visez că într-o zi voi fi înconjurată doar de oameni şi să iubesc indiferent de situaţie.

Undeva, acolo, în depărtare, prin luminiţile oraşului, sunt ei, oamenii, cei care trăiesc şi iubesc, cei care rănesc şi suferă. Acei oameni care folosesc cuvinte fără drept şi cei care cred în ele orbeşte!

Văd oameni, dar nu văd omenie!

De ce ai spune ceva în care nici tu nu crezi? Şi de ce ai vrea să te creadă alţii? Şi de ce mă întreb asta când oamenii nu răspund sincer la nici măcar o întrebare?!

Te-aş întreba sincer „de ce?”, dar ştiu că vei răspunde fals! Te vei minţi şi pe tine, şi mă vei minţi şi pe mine, iar împreună vom minţi o lume întreagă! Pentru că este atât de simplu să minţi şi atât de greu să spui un adevarat.

Continui să privesc în depărtare şi să mă gândesc că fiecare om face acum câteva ceva, iar unul dintre ei stă pe lac, seara şi se întreabă „de ce?” .

12 gânduri despre „VĂD OAMENI, DAR NU VĂD OMENIE!

  1. Hey este un deja-vu iar am vrut sa-ti scriu noaptea trecuta sa te intreb daca asa rau esti indragostita de nu mai publici nimic… exact ca data trecuta…dar mai bine erai indragostita decat mahnita…. Bune rele toate trec!Inca cred ca viata este o insiruire de mai multe lucruri rele ca sa le apreciem cu adevarat pe cele bune chit ca nici eu nu le mai vad si sigur nu ochelarii sunt problema:)) Ps:O decizie inteleapta nu ai nevoie de machiaj!

      1. Si eu le vad pe ambele doar ca in mare parte mi-se intampla doar cele rele:)) nu este nimic de inteles… la multi este puterea obisnuintei mint si fara sa aiba nevoie… Asa sunt obisnuinti,educati uite eu am fost invatat sa spun mereu adevarul si pentru mine este unul dintre cele mai mare defecte in lumea aceasta „ciudata”.Sa ai o seara exact cum ti-o doresti!

      2. Eu m-am educat singura sa spun mereu adevarul, pentru ca vedeam mult prea multa minciuna si ipocrizie in jurul. De aceea, sper ca intr-o zi adevarul sa conteze si sa ii faca pe oameni sa reactioneze.

      3. Este foarte importanta si auto-educatia dar sunt extrem de putini care o mai fac.Este bine ca esti optimista dar cred ca ai mai mari sanse sa ghicesti toate numerele la loto decat ca adevarul sa primeze!:p

  2. Heeey, un articol nou 😍 cand? Merit am fost cel mai cuminte:p.Sa ai o noapte buna in care sa te loveasca inspiratia!

      1. Yupyyy e adevarat nu mai am rabdare…pana il postezi tu la orele 24:00 dar inteleg ai program de week-end:P Sa ai o zi cum ti-o doresti!

Lasă un răspuns

