Rânduri de sentimente

Uşa ce nu se mai deschide niciodată!

Sursa foto: http://www.pinterest.com

Este de lemn, albă, trecută de timp şi pare că nu se mai deschide niciodată.

Eu sunt în fața ei, la cațiva metri, pe un scaun încălzit de trupul meu. Aştept. Aştept să văd cum cheia se va roti în broasca uşii şi clanța se va lăsa în jos. Aştept să văd cum ea se deschide şi vei apărea tu, să te aşezi la masă şi să-mi spui că ți-a fost dor de mine.

Continui să fumez şi să aud cum sună telefonul. Mai beau o gură din sticla de vin de pe masă şi las sunetele bătăilor din uşa mea să treacă pe lângă mine. Ştiu că nu eşti tu. Nici la uşă, nici la telefon. Tu, dacă te vei întoarce, vei veni direct la uşa mea cu cheia pe care o ai deja şi o vei deschide. Pentru că tu ai cheia întregului meu şi ştii că te poți întoarce oricând.

Am ochii înlăcrimați de la fum, dar continui să fumez până când vei intra pe aceea uşă, îmi vei lua țigara din mână şi o vei stinge în scrumieră.

Aştept să te aşezi la masă şi să mă rogi să-ți torn un pahar de vin, să mă întrebi ce mai fac şi să vorbim o noapte întreagă.

Până atunci, privesc uşa şi aştept să se deschidă… zi şi noapte. Voi continua să fumez şi voi continua să beau şi voi trăi doar din amintirea ta pentru tot restul vieții.

Îți voi lăsa acest bilet lângă scrumiera plină şi sticla goală şi îți voi spune la final că… a fost o plăcere să te aştept pentru totdeauna.

Un gând despre „Uşa ce nu se mai deschide niciodată!

Lasă un răspuns

