Rânduri de gânduri

Pentru că suntem oameni, iar oamenii se schimbă!

Sursa foto: http://www.panasonic.com

Astăzi. Ieri. Cam două zile, trei zile, patru, cinci… m-am tot întrebat dacă aş schimba ceva în viaţa mea. Am analizat tot ce e în jurul meu, cu tot ceea ce am. Sunt fericita, ce-i drept. Nu prea am motive serioase de tristeţe, dar totuşi aş schimba câte ceva. De fapt, aş schimba multe…

Aş schimba prezentul aducând persoanele dragi lângă mine. Dorul de cineva drag este sentimentul cel mai greu de suportat şi asta provoacă gesturi de disperare. Pentru că am nevoie să văd aceea persoana, s-o aud şi să o simt. Să o simt lângă mine şi să zâmbesc datorită ei.

Aş întoarce oamenii la mine, lângă mine, pentru că deşi mi-am continuat viaţa fără ei le simt lipsa în fiecare zi. Simt că o parte din mine a plecat odată cu ei, parte pe care o caut în alte persoane. Trist este că şi aceştia vor pleca şi voi continua să caut părţile rătăcite din mine, în fiecare om pe care îl întâlnesc în viaţa mea. Pentru că toţi oamenii pleacă. Nimeni nu rămâne pe veci.

Aş schimba sentimente. M-aş îndrăgosti de posibil, şi nu de imposibil. M-aş îndrăgosti de fericire şi linişte, nu de aşteptare şi dezamăgire. M-aş îndrăgosti de cel care ar fi acolo, nu de cel pe care îl chem mereu. Aş oferi indiferenţă celor care merită asta şi iubire celor care au câştigat-o pe drept. N-aş mai suferi când oamenii trădează şi nu aş mai plânge când alţii părăsesc.

M-aş îndrăgosti de mine, în primul rând, şi de cel care-mi va completa părţile rătăcite.

Aş schimba păreri. Aş încerca să îndrum oamenii să fie ei, fără să se gândească la ce spun alţii, iar pe aceşti alţii i-aş învăţa că viaţa merită trăită aşa cum simte fiecare.

Aş schimba serviciul şi aş încerca să trăiesc doar din cuvinte scrise pe o foaie de hârtie.

Aş schimba oraşul în care trăiesc şi aş fugi după fericirea întreagă şi liniştea sufletească.

Aş putea spune ore întregi câte aş schimba, dar oare după ce vor fi toate schimbate, aş mai vrea să schimb ceva? Va fi totul perfect fără măcar o dorinţă de a fi ceva diferit?

Probabil că nu… dar schimbările ne completeaza viaţa. Ne fac să descoperim cine suntem şi cine vrem să fim. Ne aduc binele şi răul în aceeaşi scenă şi ne învaţă în ce direcţie să mergem chiar în timpul piesei.

Vom vrea mereu să schimbăm ceva, pentru că suntem oameni, iar oamenii se schimbă!

3 gânduri despre „Pentru că suntem oameni, iar oamenii se schimbă!

  1. A meritat asteptarea😜 ai dreptate in tot ce spui toti ne schimbam si este normal cea ce traim ne schimba dar cand fundamentul tau se schimba de la o zi la alta nu este ok…inseamna doar ca ai mintit niste persoane si inevitabil pe tine incercand sa pari ce nu esti… Stii ca ador cum scrii nu mai este un secret dar acesta este primul articol al tau care i-as da like (nu obisnuiesc) dar nici daca puteai sa intri in sufletul meu (tinut ascuns de toti) nu ai fi descris mai bine.Iti multumesc Cori!!!

    1. Iti multumesc mult! Ma bucur ca reusesc sa te surprind cu fiecare articol! Schimbarile sunt normale, dar important e sa nu te schimbi in ceea ce esti, de fapt. 🙂
      Vin momente frumoase pentru blog. Te pup!

      1. Surprins este un cuvant mic am fost uimit de-a binelea ca simnt exact la fel (vorba melodiei :)) ) in ce priveste scrisul nu cred ca ma vei uimii fiindca stiu ca poti scrie extraordinar:p Momente frumoase pentru blog=sentimente greu de descris in cuvinte pentru mine! Te pup si te imbratisez !

Lasă un răspuns

