Rânduri de gânduri

Tu ştii care este preţul tău?

Sursa foto: http://www.buzzfeed.com/

Weekend-ul trecut am străbătut munţi, m-am plimbat pe diferite străzi şi prin diferite parcuri, am vizitat obiective turistice. Mai pe scurt, am avut un sfârşit de săptămână relaxant la munte. Aşa cum sunt obişnuită, am urmărit oamenii şi am încercat să adun cât mai multe informaţii utile pentru a scrie. Pe unii i-am analizat de la depărtare prin simple conversaţii telefonice, iar pe alţii de aproape, avându-i în faţa mea.

Se spune că orice om are un preţ şi, mai devreme sau mai târziu, fiecare şi-l dezvăluie, dar, mă întreb, care este cel real? Cel pe care vrem să îl afişam noi sau cel care sunt dispuşi ceilalalţi oameni să-l plătească?

Încă de mici suntem preocupaţi cu ceea vrem noi de la viaţă, cu ceea ce ne place şi ceea ce avem. Scoatem în evidenţă toate acestea, punând accent pe ele şi lăsându-le să ne caracterizeze ca şi fiinţă umană. Unii mai mult, alţii mai puţin, dar cu toţi avem acest moment în viaţă.

În acel moment, ne stabilim un preţ şi încercăm să îl transmitem. Căutam în mulţime cumpărători şi vrem să negociăm cât mai sus. Dar se întâmplă să ne păcălim şi să ne vindem mult prea ieftin unor persoane care, deşi ar avea averi, nu vor cumpăra ceva scump. Alteori, ţinem atât de sus preţul nostru, încât nici noi nu mai ştim cât valorăm, de fapt.

Ceea ce ştiu cu adevărat, este ca omul cu suflet deschis nu va fi niciodată subestimat de către cei care recunosc frumosul atunci când îl au în faţă.

Omul care nu-şi fixează niciun preţ, dar alţii doresc să-l cumpere, cu siguranţă va primi preţul corect.

Fă un test! Întreabă-i pe cei din jurul tău ce consideră cu adevarat că este remarcabil şi notabil la tine. Roagă-i să se gândească la ceea ce îi face pe ei să-şi amintească de tine şi de ce le face plăcere să petreacă timp cu tine, şi atunci vei vedea că poate valorezi mai mult decât crezi.

Sau, vrei să vezi cât merită anumite persoane să te aibă în viaţa lor? Loveşte-i cu bunătate şi amabilitate. Fă gesturi de apreciat, gesturi pline de frumuseţe, din suflet, cu pasiune, şi urmăreşte-le reacţia! Vei rămâne surprins.

Eu am fost dezamagită…

Vorbele, faptele şi sufletul sunt instrumentele noastre. Ţine doar de noi să oferim calitate!

3 gânduri despre „Tu ştii care este preţul tău?

  1. Poti cere parerea celor din jur dar mai important este ceea ce crezi tu despre tine si mai ales dupa ce te auto-analizezi sa schimbi ceea ce nu iti este pe plac doar pentru ca asa vrei tu ! Doar tu stii cat valorezi 🙂 In lumea aceasta si in acest secol, gasesti doar oameni care incearca sa te traga usor in jos, fie printre rude, prieteni etc. Eu stiu cat valorez indiferent de parerea cuiva ! 🙂

    1. Buna,

      Multumesc ca ai citit acest articol si ti-ai facut timp sa lasi un comentariu.
      Sunt perfect de acord cu tine! Dar se intampla ca oamenii din jurul tau sa-ti aminteasca cat de mult valorezi atunci cand se bucura ca esti langa ei sau atunci cand faci gesturi frumoase, iar ei nu stiu sa apreciez oricat de putin ar fi!
      Ma bucur ca ai incredere in tine si sper sa nu pierzi asta niciodata!

      O zi frumoasa sa ai!

Lasă un răspuns

