Rânduri de gânduri

Oare, până la urmă, despre ce este viaţa?

Sursa foto: http://www.hithaonthego.com/

Nu-ţi lua prea multe haine, mi-a spus. Şi cumpără biletele doar dus. Vom lua primul avion şi ne vom opri acolo unde va vrea el să ne lase. Vom lăsa prezentul să decidă pentru noi şi vom trăi fiecare clipă precum ar fi ultima din viaţa noastră.

L-am ascultat şi am pus în valiza noastră doar amintiri frumoase, am cumpărat bilete doar dus şi am plecat.

Şi încă suntem plecaţi. Cutreieram lumea asta mare până găsim acel loc al nostru. Sau poate nu ne vom opri niciodată din călătorit. Muncim acolo unde ni se oferă doar pentru a cumpăra biletul spre următoarea destinaţie.

Acum e seara. Ne încălzim la flacăra unui foc de tabără de pe o plajă din această lume mare şi plină de haos. Îmbrăţişaţi, privim marea ce ne şopteşte să ne iubim mult. E linişte şi e bine! Nimeni nu aleargă după nimic şi niciunul dintre noi nu se gândeşte la ziua de mâine, ci trăieşte momentul de azi.

Este atât de bine încât nu pot să nu mă întreb: oare, până la urmă, despre ce este viaţa? Este despre viitor sau despre prezent?

Un gând despre „Oare, până la urmă, despre ce este viaţa?

Lasă un răspuns

