Rânduri de sentimente

Scrisoare pentru tine

Sursa foto: www.pinterest.com
Sursa foto: http://www.pinterest.com

Dragă tu, cel care mi-ai alungat somnul din noapte şi mi-ai adus nelinişte în suflet,

Îţi scriu această scrisoare pentru a-ţi spune că sunt bine, în cazul în care te-ai întrebat măcar o dată înainte să adormi. Nu a fost uşor să înţeleg cum este să treacă fiecare zi fără să ştiu ce faci, dacă ţi-e bine, însă am reuşit. Trăiesc cu gândul la tine, dar doar la momentele frumoase. Nu vreau să rămâi în amintirea mea cu clipa în care ai plecat, ci doar cu acele îmbrăţişări în miez de noapte şi sărutări de bună dimineaţa, cărora le duc dorul şi acum.

Dacă te-ai întrebat vreodată, privindu-mă în fotografiile mele, ce simt pentru tine, vreau să ştii că nu-ţi poţi imagina cât de mult însemni pentru mine şi cât de mult m-ai făcut să zâmbesc. Nici măcar eu nu-mi pot imagina cum am căzut pradă acestor sentimente şi în ce moment am lăsat inima mea să se îndrăgostească de a ta. Dar toate acestea s-au întâmplat şi le păstrez precum o fotografie înrămată la mine pe etajeră.

De asemenea, dacă ai crezut cumva că am plâns după tine, vreau să-ţi spun că am încetat de mult să mai vărs lacrimi pentru cei care mă rănesc. Pe toate le-am înlocuit cu zâmbete false cu speranţa că într-o zi vor deveni reale. Ce-i drept o lacrimă a vrut să curgă, dar nu special pentru tine, ci pentru tot se întâmplă în jurul meu.

Sunt bine, în cazul în care te-ai întrebat vreodată. Îndeajuns de bine încât să pot merge mai departe, iar mâine dimineaţă, această scrisoare va rămâne doar o amintire în care ţi-am scris gândurile mele.

Sunt bine, mulţumesc de întrebare!

Cu drag,

cea care a fost odată fericirea ta!

18 gânduri despre „Scrisoare pentru tine

  1. wow, as vrea sa fie scrisa in engleza sa o pot da unui baiat …..e superb cum ai scris totul fiecare cuvintel ma reprezinta… 😦 te pup cu drag !

      1. Super, sper sa reusesc sa o vad, numele meu pe fb e Alifanti Diana, putem vorbi prin mesaje acolo. Pupici. Multumesc!!!

Lasă un răspuns

