Din spatele poveştii

De douăzeci şi patru de ani, în fiecare zi!

Sursa foto: Arhiva personala

Astăzi este ziua în care împlinesc frumoasa vârstă de douăzeci şi patru de ani. Când a trecut timpul? Parcă ieri îmi făceam temele pentru la şcoală…

Astăzi este ziua în care îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru încă un an de viaţă cu bune şi mai ales, cu rele. Îi mulţumesc Lui încă o dată că-mi oferă şansa, în fiecare zi, să spun: „bună dimineaţa”, că-mi dă putere să trec peste obstacole şi că mă pot bucura de lumina lunii, seara de seara.

Astăzi este ziua în care mă bucur cel mai mult, râd cel mai mult, uit de necazuri şi îi iubesc pe toţi. Pentru că astăzi este doar despre mine. Nu înţeleg cum unii oameni îşi ignoră ziua de naştere şi o privesc precum o zi obişnuită din an.

În această zi este despre mine, despre fericirea mea şi despre tot ce însemn eu. Azi, nimic nu mă doboară, pentru că astăzi este ziua mea!

Dacă ai primit şansa la viaţă, bucură-te de ea şi sărbătoreşte an de an, ziua în care ai apărut cu un anumit scop pe această lume. Nu eşti aici întâmplător. Toate au sens, iar tu, cu siguranţă, ai un scop.

Astăzi nu-mi pasă cine îmi e prieten şi cine nu. Nu-mi pasă cine îmi urează gânduri bune şi cine a uitat în ce zi suntem, căci am familia şi prietenii aproape. Îi am în suflet pe cei ce nu pot fi fizic lângă mine şi mă am pe mine împăcată şi complet fericită.

În această zi, nimic nu mai contează, pentru că astăzi este ziua mea!

3 gânduri despre „De douăzeci şi patru de ani, în fiecare zi!

Lasă un răspuns

