Din spatele poveştii

When that special moment comes to life and two souls become one!

Sursa foto: https://www.facebook.com/mogala.tiberius

Se întâmplă să visezi ani la clipa când vei spune DA. Să-ţi imaginezi momentul, persoana, ce vei purta şi cine îţi va fi alături în această zi specială. Dar ce te faci când ziua cea mare a sosit, iar tu trebuie să spui DA din toată inima?

Ea, prietena mea din liceu. El, prietenul meu din copilărie. Eu, prietena lor comună, fără nicio parte de „vină” în întâlnirea lor. Pur şi simplu, s-a întâmplat. Un concert, o seară frumoasă, o privire, un sărut, iar acum o căsnicie fericită.

Aşadar, ei sunt Ioana şi George, oamenii pe care îi ador necondiţionat şi care m-au învăţat, fără intenţie, ce este dragostea şi fericirea; ce înseamnă dorul faţă de persoana iubită şi dorinţa de a o avea aproape clipă de clipă.

Pe data de 24 octombrie 2015, au spus DA în faţa lui Dumnezeu, alături de familie şi prietenii cei mai apropriaţi şi de atunci şi-au jurat iubire pe vecie.

Le-am fost alături în calitate de domnişoară de onoare –  fotograf, dj, coafeză, make-up artist, tot ce s-a putut (hahaha) – şi m-am bucurat enorm. Pentru mine chiar a fost o onoare! Îmi amintesc că la câteva zile după eveniment, un prieten m-a întrebat cum a fost la nunta prietenilor mei. I-am răspuns că a fost foarte frumos, dar extrem de obositor. În schimb, a meritat de o mie de ori şi aş mai face asta de câte ori va fi nevoie pentru ei.

Într-o seară, la un pahar de vin, le-am spus că nu mă văd mireasă, că nu-mi visez nunta şi că mi-e greu să cred că într-o zi voi spune DA  pentru toată viaţa. Mi-au spus că nu se ştie niciodată şi că nici ei nu se aşteptau ca acest moment să vină prea curând, dar iată că s-a întâmplat. Încăpăţânată din fire, i-am contrazis până la capăt, deşi, în sinea mea, ştiam că au dreptate întotalitate, pentru că aveam modelul perfect chiar în faţa mea.

Viaţa te duce pe drumuri pe care nu te aştepţi vreodată să păşeşti şi îţi scoate în cale oameni care îţi pot fi alături doar pentru puţin, oferindu-ţi fără voia lor, o lecţie de viaţă. Sau, oameni care vor rămâne lângă tine pentru totdeauna, deschizându-ţi uşa către inima lor.

NU înceta să crezi vreodată că prietenii şi dragostea adevarată nu există, pentru că astfel le vei îndepărta. Există, trebuie doar să crezi în ele!

Vouă, dragii mei, Ioana şi George, ce să vă mai doresc mai mult decât ştiţi deja?! Fericire? O aveţi deja! Dragoste? Pluteşte în aer! Tot ce mai trebuie este multă sănătate pentru a putea să vă bucuraţi unul de celălalt o viaţă întreagă!

Într-o zi, riscând, poţi să rămâi fericit pentru toată viaţa!

Sursă foto: Arhivă personală

6 gânduri despre „When that special moment comes to life and two souls become one!

  1. Superbă fotografie. Până şi eu văd cum pluteşte dragostea în aer. Viaţă lungă şi superbă. Iar ţie, mult succes. Nu se ştie când îţi va bate iubirea la uşă. 🙂

  2. Riscul si decizia vietii mele m-au transformat dintr-o persoana iresponsabila intr-o persoana matura si capabila de orice nebunie. Acum cand citesc randurile tale realizez ce viata frumoasa am,datorita voua!❤❤❤

Lasă un răspuns

