Din spatele poveştii

O plimbare de uitat!

Sursa foto: Arhiva personala

Să fi fost marţi sau miercuri, nu mai ştiu exact, când m-am lovit de tot felul de gânduri în timp ce mă plimbam, la prânz, prin parcul Herăstrău.

Cred că era în jur de orele 13:00. Tocmai ce ieşisem de la un interviu, deoarece sunt în căutarea unui nou loc de muncă. Plecasem dezămăgită pentru că acel post nu se potrivea absolut deloc cu dorinţele mele. Eram în apropriere de parc, aşa că m-am gândit să fac o plimbare să-mi pun ordine în gânduri. Era o zi de toamnă, uşor călduroasă. Era chiar plăcut să faci o plimbare în aceea zi, dar din păcate, mult prea mulţi oameni erau blocaţi în nişte mici birouri preocupaţi, probabil, cu diverse  situaţii care nu le aduc nicio satisfacţie, decât un venit lunar şi nişte nervi la pachet pentru acasă. Am făcut parte dintre aceştia şi probabil voi reveni printre ei.

Dar, ce se întâmplă cu dorinţele noastre? Vor fi depăşite de munca zilnică sau vom învăţa să le ţinem în viaţa noastră? Dacă întreaga mea viaţă este scrisul, de ce să nu o trăiesc aşa? Pentru că, din păcate, viaţa nu ne întreabă atunci când merge mai departe, deşi nu suntem pregătiţi. Şi, de asemenea, nu ne cere voie înainte de orice întâmplare, ci ne lasă să ne descurcăm singuri cu ea.

Am văzut atât de multe lucruri false când participam la acele interviuri încât pierdusem complet cunoaşterea despre mine, pentru că nu-mi mai dădeam seama ce-mi doresc! Plecam speriată după fiecare întâlnire, întrebându-mă unde este realitatea? Unde?

Asta este realitatea, într-o completă falsitate pe care eşti nevoit să-o accepţi!

 

P.S.: Este doar o părere, o stare de moment.

 

Lasă un răspuns

