Rânduri de gânduri

TOŢI OAMENII PLEACĂ. NIMENI NU RĂMÂNE PE VECI.

Sursa foto: http://miagrphx.tumblr.com/

Mereu se întâmplă aceeaşi poveste. Apare de nicăieri, îmi fură inima şi pleacă. Eu rămân în spate, adunând bucăţile ce le-a lăsat în urmă pentru a-mi crea speranţa de a iubi din nou.

Mereu este acelaşi scenariu, cu gesturi tandre şi cuvinte frumoase care mă fac să mă topesc. Reuşeşte să mă cucerească încetul cu încetul, mă face să visez şi să plutesc în acelaşi timp, să cred că el va rămâne aici o viaţă. Dar toţi oamenii pleacă. Nimeni nu rămâne pe veci.

Mereu se întâmplă să ne atenţioneze soarele ce răsare dimineaţa, că a mai trecut încă o noapte, povestind la telefon. Ştii acele discuţii ce par că niciodată nu s-ar sfârşi? Acele seri în care somnul este ultima mea grijă, iar noaptea este singura care ne veghează.

Mereu aceeaşi poveste…

Iar eu rămân aici, în urma lui, construind din speranţă, ziua de mâine…

2 gânduri despre „TOŢI OAMENII PLEACĂ. NIMENI NU RĂMÂNE PE VECI.

  1. Te-ai intrebat vreodata DE CE oare se intampla asta ???Am pus o intrebare, dar, sincer, eu imsumi am patit-o de nenumarate ori !!! Probabil ne lasam in voia visurilor, in voia dorintelor noastre. Poate suntem plini de sperante, sau cel putin de O SPERANTA, ca acesta/aceasta va vedea dincolo de ceea ce vad cei mai multi, un zid surazator, o papusa dulce, dar in spatele caruia se afla de fapt, fiinta ce asteapta, o fiinta ce doreste implinirea. Nimeni, sau aproape nimeni, cred eu, nu vede, ca de fapt, fiinta ce asteapta implinirea e de fapt un alt zid, o alta masca ce o punem inspre ceilalti tocmai spre a proteja suplimentar flacara pasiunii creatoare, flacara pura a iubirii, flacara nemuritoare din noi, care e totusi cat o scanteie, dar care poate declansa adevarata IUBIRE, Patima, sau viforul, URGIA etc. Sunt atatea de spus incat doar a le enumera trecator ar insemna o viata .ACUM te las cu aceasta tema de cercetare , TE ROG INTREABA-TE, CARE E MOTIVUL pentru care inca, NOI, NU am gasit implinirea, desi de fiecare data, pare ca am fi gasit-o !!???

Lasă un răspuns

