Rânduri de gânduri

Am ştiut, pentru că mi-am spus mereu, dar am crezut că…

Sursa foto: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/

Am ştiut mereu că…

…nimeni nu va reuşi vreodată să mă încurajeze aşa cum o fac eu.

…nimeni nu va reuşi vreodată să mă dezamăgească mai tare cum aş putea să mă dezamăgesc eu, pe mine, dacă aş lăsa oamenii să mă rănească.

…nimeni nu va reuşi vreodată să mă facă la fel de fericită cum mă fac eu zi de zi, pentru că…

…nimeni nu mă cunoaşte aşa cum mă cunosc eu.

Mi-am spus mereu că…

…niciodată nu voi lăsa suferinţa să mă cuprindă cu adevarat şi întru totul.

…niciodată nu voi lăsa lacrima să curgă pe obraz mai mult decât este necesar.

…niciodată nu voi lăsa speranța să mă conducă în viaţă, orbindu-mă de realitate.

Pentru tine le-am lăsat pe toate!

Am crezut că…

…este bine să ştii cât sufăr pentru tine.

…este important să ştii câte lacrimi am vărsat în urma ta.

…este corect să ştii cât de mult însemni pentru mine şi că…

…amintirile noastre îmi vor da putere să te aştept pe tine!

Ah, cât de mult m-am înşelat!

 

Un gând despre „Am ştiut, pentru că mi-am spus mereu, dar am crezut că…

Lasă un răspuns

