Din spatele poveştii

Christmas is coming…

Sursa foto: http://www.ifallinchocolate.com/

Nu-i aşa că simţiţi cu toţi spiritul Crăciunului? Se aproprie cu paşi repezi, iar eu abia aştept să vină. Nu ştiu, încă, ce voi face anul acesta în casă, cum voi ornamenta şi ce culori voi alege pentru brad, dar sunt sigură că voi găsi curând soluţia. Plănuiesc ca săptămâna viitoare să merg în cercetare în diferite locuri de unde să cumpăr decoraţiuni de Crăciun (Jumbo e în plan, în primul rând).

Unii dintre voi deja aţi împodobit bradul, aţi adus mirosul de vin fiert şi scorţioşoară în casă şi aţi lăsat atmosfera de Crăciun să plutească. Eu, însă, mai aştept puţin. Îmi place să pregătesc totul în aproprie de sărbători şi să nu exagerez cu decoraţiunile până în primăvară.

Anul trecut, navigând pe facebook, aşa, aiurea, am găsit o poză cu un şemineu improvizat. La prima vedere am zis: woow, ce tare!…şi am trecut mai departe. Totuşi, îmi rămăsese mintea la aceea poză, aşa că am revenit la cel care o postase pe pagină, am studiat cu atenţie „strategia” din spatele creaţiei (Doamne, ce amuzant sunăăă! :-)) ) şi am plănuit să pun în practică. Cine ştie? Poate în anul acela venea Moşu’ pe horn.

Aşa că, am căutat cutii, am cumpărat coala albă pentru învelit şi mi-am scos frumoasele ustensile: pensulele şi acuarelele (da, în timpul liber, desenez şi pictez). Sincer, mă aşteptam să fie destul de simplu de făcut acest şemineu, dar în final, a fost o muncă lungă, dar meritată. Şi acum, după un an, mă mai laud cu el la lume.

Iată ce a ieşit!

 

Sursa foto: Arhiva personală

Cutii montate în formă de şemineu, învelite în coală albă

Sursa foto: Arhiva personală

Ustensilele mele ❤

Sursa foto: Arhiva personală

Primele cărămizi!!!

Sursa foto: Arhiva personală

Rezultatul final!

Sursa foto: Arhiva personală

The view of my Christmas morning!

Sursa foto: Arhiva personală

 

Anul acesta plănuiesc să fiu înconjurată de mult alb şi argintiu. Să fie totul ca şi cum fulgii au ajuns şi la mine în casă! Vreau să aduc un aer boem combinat cu cel de sărbătoare. Să fie cald şi bine, să miroasă a vanilie şi a brad şi să ne bucurăm de Crăciun!

 

Voi cum aţi decorat sau cum vă veţi decora casa cu ocazia sărbătorilor de iarnă?

 

 

5 gânduri despre „Christmas is coming…

  1. Foarte fain ți-a ieșit, zău de nu! Îți sugerez să te dai mai încolo, să vreau să mă așez și eu lângă tine să vedem Frozen. :)) Fundalul (în spatele laptop-ului) e absolut fascinant. Eu, fiind un tip ciudat, aleg să împodobesc doar bradul, nu și casa. Dar bradul va fi împodobit zdravăn, nu glumă! :))

    O zi frumoasă! 🙂

  2. Waa, am văzut și eu tutorialul pe net și ți-a ieșit foarte bine. Cum vine vacanța, mă apuc și eu să-mi decorez camera.
    O zi frumoasă! 😀

Lasă un răspuns

