Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

Hai să ne amintim de trecut. Vrei?

Sursa foto: http://80s-90s-supermodels.tumblr.com/

Hai să ne amintim de trecut. Vrei? Cum eram doar noi doi în pat, îmbrăţişaţi şi goi, fericiţi şi îndrăgostiţi.

Hai să ne amintim de noi. Vrei? Cum timpul trecea, dar nouă nu ne trecea unul de celălalt. Cum ziua se făcea noapte şi noaptea se făcea din nou zi, dar pentru noi nu exista ora sau minutul. Cum vara era acoperită de toamnă şi îngheţată de iarnă, dar pe noi ne încălzea mereu soarele delicat de primăvară.

Hai să ne amintim de iubirea noastră. Sau de noi. Sau de clipele împreună. De momentele când ne ţineam de mână în dimineţile reci de toamnă. De sărutul pe frunte pe care nu uitai niciodată să mi-l dai. De mângâierea ta, când trupul îmi ceda. Sau când tu erai lângă mine, pur şi simplu, înainte să închid ochii.

Lasă-mă să imi amintesc de tine. De zâmbetul tău. Sau de primul „te iubesc”.

Vreau să-mi amintesc de tine, de mine, de noi. Vreau să-mi amintesc ce-ţi place şi ce culoare au ochii tăi; ce haine porţi şi cum bei cafeaua dimineaţa. Vreau să-mi amintesc cine eşti tu şi cât de mult mă vei iubi o viaţă întreagă, pentru că atunci când îmi vei bate din nou la uşa casei mele vreau îmi amintesc de tine, de mine, de noi şi cât de fericiţi eram împreună.

 

Hai să ne amintim de trecut. Vrei?

 

Un gând despre „Hai să ne amintim de trecut. Vrei?

Lasă un răspuns

