Din spatele poveştii

Care este povestea ta? Spune-mi, te rog…

Sursa foto: http://www.pinterest.com

Lumina de la lumânare mă ajută să văd ce scriu. În restul camerei este întuneric. În casă este linişte. Este aproximativ ora 2 şi toată lumea doarme. Doar eu scriu gânduri… sentimente. Tocmai am venit de la o mică petrecere cu câţiva prieteni apropiaţi şi mi-am dorit să scriu, să vă ce faceţi voi la ora asta. Dormiţi? Probabil că da. Şi cel mai probabil nu-mi va răspunde nimeni cu un comentariu, chiar acum, spunându-mi ce face. Mulţi dintre cititorii mei din România dorm la această oră. Dar ceilalaţi?

În fiecare zi urmăresc statisticile blogului, să-mi observ îndeaproape evoluţia şi văd, de fiecare dată, că în afară de România, ţara în care locuiesc, mai apar şi multe alte ţări în statisticile mele, cum ar fi: Anglia, Italia, Germania, Spania, Turcia, Portugalia, Macedonia, chiar şi America, iar lista, vă rog să mă credeţi, poate continua. Acest fapt m-a făcut să mă întreb care este povestea lor, cum au ajuns acolo şi mai ales, ce i-au determinat să facă pasul acesta. De ce au ales ţara în care locuiesc acum? S-ar mai întoarce în România? Şi-au găsit fericirea acolo? Am atâtea întrebări pentru ei şi ei, cu siguranţă, au atâtea să-mi povestească.

Acesta este un articol pentru voi, cei plecaţi în străinătate la facultate, la muncă, la rude, la prieteni, la un trai mai bun sau poate nu.

Care este povestea ta?

Vreau să ştiu care este povestea ta şi ce secrete ascunzi în spatele zâmbetelor de fericire.

Aceste rânduri sunt despre voi şi pentru voi, cei plecaţi într-o altă ţară, departe de casă, de familie şi de prieteni.

Spune-mi, te rog, care este povestea ta şi inspiră pe cei ce citesc aceste rânduri!

 

Care este povestea ta?

Un gând despre „Care este povestea ta? Spune-mi, te rog…

Lasă un răspuns

