Din spatele poveştii

It’s beginning to look a lot like Christmas! <3

Michael Bublé – It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas

 

Hohoho! Bine v-am regasit, dragii mei! It’s beginning to look a lot like Christmas! ❤

Fără dar şi poate, este Ajunul Crăciunului! Deşi vremea de afară, parcă ne anunţă că urmează să vină iepuraşul şi nu Moş Crăciun, în casele tuturor deja este atmosferă de sărbătoare. Bradul este împodobit, mirosul de scorţişoara pluteşte în aer, cel de portocale nu lipseşte nici el, iar mult aşteptatele sarmale sunt la loc de cinste, gata să fie savurate!

Ce să mai discutam! A venit Crăciunul! Şi cum în această perioadă casa trebuie să fie decorată în stil de sărbătoare, m-am ocupat zilele trecute de acest detaliu important. Recunosc că plănuisem să fac din nou ceva mai mult decat un brad împodobit, la fel ca anul trecut (vezi aici ce am făcut). Mă gândeam la ceva alb cu aer boem, dar în final am ales un mini-brăduţ cu tradiţionalele culori: roşu şi auriu. În fiecare an îmi spun că voi opta pentru alte culori, că voi încerca ceva argintiu şi alb sau albastru, că voi schimba puţin stilul, dar în final ajung la aceleaşi culori pentru că nu pot vedea Crăciunul fără roşu şi auriu. Poate voi reuşi anul viitor! Până atunci, am acest mini-brăduţ ce este aşezat aşa de frumos în camera mea şi o luminează delicat. Mirosul lumânărilor parfumate de vanilie şi ciocolată completează perfect atmosfera. Toate cumpărăturile au fost făcute şi, cu siguranţă, am fost cuminte anul acesta (cel puţin eu aşa cred :-))), aşa că acum îl aşteptăm pe Moşu’.

Sursa foto: Arhiva personala
Sursa foto: Arhiva personala
Sursa foto: Arhiva personala

 

Sursa foto: Arhiva personala

Seara de Ajun o voi petrece acasă, în familie, cu o cană de ciocolată caldă în mână, urmărind filme de Crăciun. Să fie linişte şi să fie bine! Mă voi gândi la anul ce mai are puţin şi se termină, la tot ce am trăit şi am învăţat, la dezamăgiri şi reuşite, la oamenii ce au venit şi au plecat, la un an plin de întâmplări ce mi-au arătat cine sunt şi ce imi doresc, pentru că anul 2015 asta a însemnat pentru mine.

Crăciunul reprezintă familie şi prieteni, iertare şi împăcare, bucurie şi extaz. Măcar în perioada asta, să uităm de probleme şi de răutate. Măcar în perioada asta, să avem curajul să fim noi!

Sursa foto: Arhiva personala

La finalul serii, voi trimite mesaje cu cele mai personale urări, tuturor prietenilor mei şi mai ales celor plecaţi departe de această ţară şi de care îmi este extrem de dor, în fiecare zi. Le mulţumesc enorm că există în viaţa mea şi că mii de kilometrii nu pot distruge o prietenie solidă. Oricât de departe ar fi, suntem aproape unii faţă de ceilalalţi.

 

Crăciun fericit tuturor şi să aveţi parte de sărbători cât mai frumoase! 

Sursa foto: Arhiva personala

Lasă un răspuns

