Din spatele poveştii

Un întreg an prin ochii mei!

Beyoncé – I Was Here (United Nations World Humanitarian Day Performance Video)

Ultima filă din 2015. Ultima filă din jurnal și ultimul articol din acest an.

Am început anul cu dorința de schimbare. Făcusem atât de multe greșeli și lăsasem să mă pierd printre oamenii din jurul meu și printre părerile și sfaturile lor lipsite de sens. Devenisem fiecare om în parte, mai puțin eu.

Așa că, în 2015 mi-am jurat că mă voi schimba și că mă voi căuta pe mine, completă.

Am început anul acesta cu dorinta de a fi eu! Și am reușit!

Am continuat să fac greșeli, să sufăr, să plâng și din nou să fac greșeli, dar în acest fel m-am descoperit pe mine. Fiecare moment trist, lacrimă vărsată, greșeală comisă, fiecare cuvânt rostit inutil, declarație făcută fără rost, fiecare în parte, m-au condus către ceea ce sunt eu, acum și mereu!

Într-un singur an, mi-am dat demisia din trei locuri de munca diferite. Acum sunt în căutarea celui de-al patrulea pe care nu simt că îl găsesc ca fiind al meu, locul meu… de muncă. În tot timpul acesta, mi-a fost dat să aud că nu-mi place muncă, când eu muncesc ca o nebună pentru locul meu in lumea asta; că nu mă mulțumește nimic. Oare cer prea mult să găsesc ceva pentru care să îmi facă plăcere să mă trezesc dimineața? Am mai fost întrebată ce vreau să fac în viață sau cum arată dreamjob-ul meu. Ce să le răspund oameniilor aștia? Dragii mei, manager, sales manager, account manager sau ce denumire de funcție pompoasă mai aveți, eu îmi doresc să lucrez și să îmi placă al naibii de mult. Vreau să lucrez cu oamenii, pentru că sunt om, nu robot și mai vreau să simt că ajut, cu adevărat, nu doar că voi câștiga niște bani. Cam atât!

În curând se vor face patru lui de când nu mai sunt angajata unei companii/firme/cuiva, dar ce-i drept, scriu mai mult, ceea ce mă bucură. Se vor face patru luni în care am realizat că viața înseamnă mai mult decât atât și că poți fi fericit cu puțin. Viața nu e doar muncă și distracție. Ea te mai lasă fără ceea ce îți ocupă cel mai mult timp în fiecare zi, pentru a mai sta și cu tine!

În ultima vreme, am fost întrebată de atâtea ori ,,unde lucrez?”, dar niciodată dacă sunt bine, dacă sunt fericită. Tuturor le păreau rău, doar mie îmi părea bine.

2015 a fost bun cu mine și mi-a dăruit foarte mulți prieteni de care sunt enorm de mândră că îi am. Mi-a arătat ce înseamnă o prietenie sinceră, adevărată, într-o lume plina de falsitate, și câte ești în stare să faci pentru ea. Mii de kilometrii depărtare nu au putut rupe ceea ce Dumnezeu a construit din dragoste, pentru că prietenia încă rezistă si va rezista mereu! Ambelor prietene al mele, plecate în străinătate, viața a avut grijă să le dăruiască iubirea de care se bucură în fiecare zi, iar eu odată cu ele.

De asemenea, unul din locurile mele de muncă mi-a adus două gărgărițe minunate cu un suflet atât de bun și de firav de care vreau să am grijă mereu. Sunt două fetițe mari cu o inimă și mai mare. Însă, nu îi pot uita nici pe cei ce mi-au fost colegi și cu care am atâtea amintiri frumoase. Mi-au intrat în suflet și știu că vor rămâne acolo pentru mult timp.

Și nu în ultimul rând, oamenii lângă care realizăm împreună, de fiecare dată în preajma sărbătorilor de iarnă, că a mai trecut încă un an și noi tot unul lângă celălalt suntem.

Anul acesta a mai reprezentat o persoană, care mi-a făcut zilele frumoase și nopțile grele. Prin acest om, am descoperit un suflet de copil în mine, dar și o putere mai mare decât aș fi îndrăznit vreodată să-mi imaginez. Datorită întâlnirii noastre, am găsit puterea de a accepta realitatea așa cum e ea. Orice început are și un sfârșit, fiecare om este așa cum știe el să fie și mai ales, nimic nu este întâmplător!

Așa a arătat anul meu, cu bune și cu rele, iar așa sunt eu!

Am muncit, am călătorit, am plâns, am râs, dar cel mai important din toate, am învățat că… trăim o singură dată, așa că hai să facem să merite viața noastră!

La mulți ani tuturor! Să ne vedem cu bine în noul an!

2016, sunt pregătită!

 

Lasă un răspuns

