Din spatele poveştii

TOP 3 of december + the most viewed article of the year!

Sursa foto: http://misszeit.tumblr.com/

 

Fiecare final de an aduce cu el amintiri și regrete, promisiuni și speranțe. La fiecare final de an ne aducem aminte de tot ceea ce am trăit, ne bucurăm de momentele minunate, regretăm ceea ce nu am reușit să facem, promitem că vom face schimbări și sperăm ca anul următor să fie bun cu noi. Doar în ultima zi din capitol realizăm dacă am avut zile frumoase, dacă au meritat eforturile noastre, dacă avem lângă noi pe cine trebuie și ne dăm seama dacă ne lipsește cineva. Doar în aceea zi, descoperim cine suntem, pentru că avem faptele ce vorbesc de la sine și sentimentele ce ne cuprind în totalitate.

Dar nu numai un an s-a sfârșit, ci și o lună plină de articole și vizualizări, plină de rânduri și aprecieri de la oamenii care fac parte din lumea mea. Acum rememorăm ceea ce am scris și mai ales, ce s-a citit, urmărim care a fost cel mai plăcut de voi și amintim într-un articol dedicat, ca acesta. De ce fac asta? Vreau să știu ce v-a ajuns la suflet, pentru că vreau să fiu aproape de voi!

12

Anul trecut, în pragul sărbătorilor de iarnă, mă întrebam ce îmi doresc să îmi aducă Moș Crăciun. Mă tot întrebam ce îmi lipsește și ce am nevoie cel mai mult. Plănuiam să îi scriu o scrisoare în care să îi spun dorințele mele. Mi-am dat seama că am nevoie doar de un singur lucru, dacă se poate numi așa. Despre asta a fost vorba în  Scrisoare pentru Moș Crăciuncare a fost unul dintre cele mai vizualizate articole în luna decembrie, ocupând locul trei.  Acest loc îl împarte cu un articol ce îmi este extraordinar de drag, fiind scris pentru românii din toată lumea. Încă sunt surprinsă că acest blog este citit din atâtea țări. Încă mă bucur enorm când văd că o nouă țară apare în graficul meu și mă voi bucura mereu să văd că oamenii, oriunde ar fi ei, își rup din timpul lor pentru a-mi citi rândurile. Nu există mulțumire mai mare! Care este povestea ta? Spune-mi, te rog… este despre voi și pentru voi, cititori mei!

Hai să ne amintim de trecut. Vrei?  Ah, de-am putea să-l și retrăim, ce bine ar fi! Am găsit odată o fotografie pe care scria așa: „Mai bine mor de dor, decât să uit de tot!”. Exact despre asta este vorba în articolul ce a ocupat locul doi în clasament și care nu vrea să uite de trecut, niciodată!

Unde pleacă timpul? Unde se duce? Oare se mai întoarce la noi? Măcar pe ascuns, fără să știm noi? Când a trecut anul și când s-a terminat deja a treia zi de Crăciun? Vă mai amintiți întrebările acestea? Erau cele ce îmi zburau prin minte în A treia zi de Crăciun, și se pare că și multor cititori, pentru că a ajuns într-un timp atât de scurt, cel mai vizualizat articol de pe blog în luna decembrie!

13

Am știut, pentru că mi-am spus mereu, dar am crezut că…am crezut că să ai curaj înseamnă totul, dar totul înseamnă să aibă ambii curaj: unul să își asume riscul, iar celălalt să facă să merite! Mai avem de învățat la lecția asta și până atunci, curajul ocupă locul trei în topul aprecierilor.

Vreau să-mi amintesc de tine, de mine, de noi. Hai să ne amintim de trecut. Vrei? Nu sunt surprinsă că este pe locul doi în topul preferințelor voastre. Oricum ar arata trecutul cu el sau cu ea, nu vrem să îl uităm. Nu putem!

O cameră goală, câteva fotografii rupte și o inimă zdrobită au compus rânduri ce au ajuns la sufletele voastre. Sunt atât de multe inimi care strigă după ajutor? Fotografii rupte, amintiri pierdute, articol scris pe 3 decembrie 2015, într-o zi în care inima s-a hotărât să nu mai lupte pentru el, este cel mai apreciat articol de pe blog în luna decembrie!  WOW! 

Luna decembrie a fost plină de surprize și momente neașteptate! Decembrie a fost concluzia a tot ce am trăit și am simțit într-un an întreg și confirmarea a tot ceea ce credeam, iar toate acestea au fost scrise în rânduri pe care voi le-ați citit și le-ați apreciat. Vă mulțumesc pentru timpul pe care îl acordați blogului meu! Vă mulțumesc enorm!

Și cum aceasta lună anunță finalul unui alt an din viața noastră, cei de la WordPress au avut grijă de toți utilizatorii lor, oferindu-le o scurtă prezentare a anului ce tocmai a trecut, de aceea vreau să vă prezint cel mai vizualizat articol al anului 2015!

 

Sursa foto: http://data.whicdn.com/

 

„Până atunci, privesc uşa şi aştept să se deschidă… zi şi noapte. Voi continua să fumez şi voi continua să beau şi voi trăi doar din amintirea ta pentru tot restul vieții.

Îți voi lăsa acest bilet lângă scrumiera plină şi sticla goală şi îți voi spune la final că… a fost o plăcere să te aştept pentru totdeauna.”

 

Ușa ce nu se mai deschide niciodată! ~

cel mai vizualizat articol al anului 2015

 

Dragii mei, vă doresc un an plin de momente frumoase, fără regrete, să vă țineți de promisiunile făcute și să nu vă pierdeți niciodată speranța, pentru că, în final, totul va fi așa cum trebuie să fie!

LA MULȚI ANI, 2016!

 

Lasă un răspuns

