Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

Închide ochii pentru câteva secunde și imaginează-ți cum îți dorești să arate viața ta.

Sursa foto: http://naughty-spice.tumblr.com/

11

 

Închide ochii pentru câteva secunde și imaginează-ți cum îți dorești să arate viața ta.

 

Este prima ora a dimineții. Razele de soare străbat perdeaua camerei, oprindu-se în podeaua rece. Câteva din hainele noastre de ieri acoperă fotoliul alb pe care mi l-am dorit mereu. Ușa este închisă la dormitor și curând câinele răsfățat al familiei va plânge pentru a ieși afara. Este liniște în casă, iar eu te privesc dormind la fel ca în fiecare dimineață de când mă trezesc alături de tine. Îmi spun întotdeauna că, dacă acesta este un vis, aș vrea să nu mă mai trezesc vreodată.

Te privesc atent, analizând fiecare detaliu ce te definește, fiecare parte din tine. Îmi controlez inima să bată în același ritm cu a ta, iar pe respirația mea nu las să-ți ia aerul, niciodată.

Te privesc în tăcere și-mi imaginez, de fiecare dată, că aceasta este prima dimineață împreună. Că de astazi, viața mea și-a ta va fi viața noastră, iar lumea noastră, diferită de a lor. Pentru că fiecare dimineață este un nou început, iar fiecare zi, o nouă șansă de a fi.

Este trecut de ora șapte, iar alarma telefonului tău va suna curând pentru a te trezi. Atunci voi închide ochii. Te voi lăsa să mă săruți și să mă strângi în brațe, așa cum faci în fiecare dimineață de când ne trezim împreună, unul lângă celălalt…

 

 

2 gânduri despre „Închide ochii pentru câteva secunde și imaginează-ți cum îți dorești să arate viața ta.

Lasă un răspuns

