Din spatele poveştii

„New year. New me.” NOT! „New year. SAME ME.”

Sursa foto: http://streetstyleluxe.com/

 

Nu obiective, ci dorințe!

De-a lungul timpului, am realizat că obiectivele, pentru mine, reprezintă doar o denumire extrem de actuală. Poate chiar un mod de a demonstra ceva (încă nu știu exact ce) și de a face conversația mai interesantă la o cafea. Eu nu funcționez după obiective. Nu-mi amintesc să-mi fi îndeplinit vreunul pe care mi l-am propus, dar am căpătat întotdeauna ceea ce mi-am dorit.

Pentru anul acesta nu am obiective, ci doar câteva dorințe!

De asemenea, începutul de an mai aduce mult cunoscuta replică: „New Year. New Me.”. E bine, în cazul meu, ea este în felul următor: „New Year. Same ME.”, dar cum multe experiențe în bagaj și multe lecții învățate.

Atunci când ajung la finalul unei cărți, închid ochii și mă las învățată de tot ceea ce am parcurs. Lecția la care am fost restantă, an de an, a fost realitatea, cum să învăț să trăiesc după condițiile ei, după cum sunt oamenii de fapt, nu cum îi creez eu în mintea mea, și mai ales, după faptele mele, ale tuturor!

Am trecut lecția asta, am adăugat-o în bagajul meu și-am plecat la drum prin noul an.

Nu mi-am făcut o listă cu dorințele mele, pentru că le știu foarte bine. Le am în minte și în suflet și reprezintă motivul pentru care mă trezesc dimineața, pentru care scriu aceste rânduri și zâmbesc zi de zi.

Ce propun eu pentru anul acesta?

SĂ iubim mai mult, SĂ trăim mai mult și SĂ fim mai mult noi decât alții, și mai ales, SĂ NU rănim suflete nevinovate, SĂ NU judecam pe nimeni și SĂ NU ne mințim pe noi.

 

Care sunt dorințele tale pentru noul an?

 

6 gânduri despre „„New year. New me.” NOT! „New year. SAME ME.”

    1. Daca asta iti doresti, atunci jumatate din drum l-ai parcurs deja. Acum trebuie sa gasesti modalitatea sa ajungi la final. Important e ca la final sa fii fericita! Fii sincera fata de tine!
      O seara frumoasa. Iti multumesc ca mi-ai citit randurile! :-*

  1. Te rog sa NU iti imaginezi un elefant roz intr-un volkswagen beatle galben.
    Poti? mintea nu poate lucra cu negatii.
    Eu as avea un pic de grija cu afirmatiile care incep cu „Sa NU …”, chiar daca sunt 100% bine intentionate. Superba poza, spor 🙂

Lasă un răspuns

