Rânduri de gânduri

Sunt o visătoare, iar când visele se vor sfârși, atunci eu nu voi mai fi!

Sursa foto: http://www.playbuzz.com/

 

Sunt o visătoare, iar când visele se vor sfârși, atunci eu nu voi mai fi!

 

Lumea mea este plină de vise fără margini. Fiecare zi din ea este doar o continuare a visului din noapte. Fiecare apus de soare mă conduce către mine și visele mele, iar ziua le continui pentru a putea trăi.

 

Lumea mea este plină de alte vieți în care eu sunt multe alte persoane, în diverse situații. Uneori mă văd zburând către alte meleaguri să-mi găsesc fericirea, alteori mă găsesc în brațele celui ce-i spun mereu „soțul meu”. Se mai întâmplă să aud pe fundal un glas suav ce-mi spune „mamă”, dar de fiecare dată adorm cu imaginile astea în minte.

 

Sursa foto: http://makenna–alyse.tumblr.com/

 

Lumea mea este plină de conversații imaginabile, de persoane care îmi doresc să fie lângă mine și de momente de vis.

Da, întreaga mea viață este o visare și vă rog, lăsați-mă să visez!

 

Sursa foto: http://www.lifehack.org/

2 gânduri despre „Sunt o visătoare, iar când visele se vor sfârși, atunci eu nu voi mai fi!

Lasă un răspuns

