GuestWriter

Ce faci când la ușă îți bate trecutul, dar ai viitorul în față?

Sursa foto: http://www.bloglovin.com/

Ce faci când la ușă îți bate trecutul, dar ai viitorul în față?

Destul de bună întrebarea, nu-i așa? Am stat și m-am gândit la o situație asemănătoare, care să mă ilustreze într-un moment, când trecutul s-a întors în viața mea, dar în fața mea aveam întregul viitor.

Probabil, mulți dintre noi ne-am gândit la o fata sau un băiat, după caz. Ce aș face? Ce aș alege? De ce?

Nu știu ce vei face tu, dar eu aș alege viitorul. Indiferent de sentimentele sau trăirile pe care fosta iubire le mai zvârcolește în mine, eu aș alege viitorul!

De ce?

Pentru că am mai fost acolo, în trecut. Știu cum este, ce urmează sau ce se va întâmpla. Este precum un film pus pe repeat. Îl vezi, îl revezi și îl vezi din nou, dar finalul nu se schimbă niciodată.

Da, aș alege viitorul!

Pentru că îl am în față! Este o nouă provocare! Poate este ceea ce-mi doresc, poate este raza de lumină de care am nevoie, sufletul cald pe care îl aștept de mult.

Trecutul nu-l poți schimba, așa că, schimbă-ți viitorul!

 

Visoţchi Andrei Bogdan

 

 

4 gânduri despre „Ce faci când la ușă îți bate trecutul, dar ai viitorul în față?

  1. Inchide usa DEFINITIV trecutului. Altfel risti sa cazi prada atasamentului. Intotdeauna viata te va testa, sa vada cat de mult iti doresti acel viitor, acea schimbare. Am patit-o cand vroiam sa ies din atat dintr-o relatie care nu mai functiona, cat si dintr-o cariera care nu ma mai implinea. De fiecare data au fost teste, pentru ca eu sa demonstrez ca vreau ALTCEVA, si ca sunt dispus sa platesc pretul schimbarii. Uneori reusim, alteori invatam lectia. Peace!

Lasă un răspuns

