Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

Se poate să dăm timpul înapoi? Se poate?

Sursa foto: http://hubpages.com/

 

Se poate să dăm timpul înapoi? Să mai punem încă o dată cărțile pe masă și de aceasta dată să o alegem pe cea corecta?

Se poate?

Dacă ar fi să pot da timpul înapoi, aș coborî, fără ezitare, aceleași scări către locul unde te-am întâlnit și te-aș fi privit, din nou, în ochii care m-au cucerit, dar de această dată, nu m-aș fi lăsat pierdută în a lor culoare.

Dacă aș putea da timpul înapoi, nu m-aș lăsa dusă de val, crezând că dragostea te face să zbori, ci aș fi rămas aici, pe pământ, să înțeleg ce se întâmplă între noi.

Dacă s-ar putea derula înapoi, caseta vieții noastre, aș fi ales să plec de fiecare dată când am ales să rămân, și aș fi ales să nu răspund de fiecare dată când tu ai ales să te întorci. Aș fi ales viața noastră în doi, departe de noi…

Dar dacă timpul s-ar întoarce înapoi, eu nu mi-aș aminti de aceste cuvinte…sau de noi. Cu siguranță, vom alege aceeași carte greșită, vom spune aceleași cuvinte și, în final, vom ajunge în punctul în care ne vom întreba: „de ce?”

Dacă aș putea da timpul înapoi…

 

7 gânduri despre „Se poate să dăm timpul înapoi? Se poate?

  1. Am vrut sa ma inscriu sa iti pot scrie cateva randuri,de doua ori m-a intors.Sper ca stiu care imi este email si parola,regret
    iti las adresa de email:adriana.thebeauty@gmail.com,vroiam sa vb despre scrisa ta:”Se poate să dăm timpul înapoi? Se poate?” mi-ar fi placut sa fac un pps si un video cu aceste cuvinte.
    Adriana Ciobanu

Lasă un răspuns

