Din spatele poveştii

TOP 3 of January month

Sursa foto: https://ro.pinterest.com/ttorikennedy/

Bună seara, dragilor! Prima lună din noul an a trecut deja. Cum ați petrecut-o? Vreți să o repetăm? Mie tare mi-ar plăcea să retrăiesc luna ianuarie, cu tot cu gerul ce ne-a dat bătăi de cap.

A fost o lună plină de articole frumoase, plină de inspirație și de povești intense. Au revenit la viață sentimente închise într-un sertar, cu cheia! Am descoperit oameni talentați în arta scrisului, datorită noii rubrici pe care am lansat-o luna această: Guest Writer . Am crescut datorită vouă!

Așa cum v-am obișnuit, astăzi vă prezint TOP 3-ul lunii ianuarie: most viewed on blog & most liked on blog!

TOP 3

most viewed on blog

 

Sursa foto: http://parcboutique.com/

 

Draga mea, cea din trecut, mi-ar plăcea să mă pot întoarce la tine și să-ți spun că totul este bine. Fii liniștită!

Astăzi te privesc doar din prezent și mă bucur că-mi pot aminti de tine. Datorită ție am învățat ce înseamnă oamenii și mai ales, ce însemn eu!

 

3. 

Pentru tine, draga mea, cea din trecut!

 

 

 

Sursa foto: http://www.scoop.it/

 

 

Ce ai putea să mai dăruiești, când ai dăruit totul? Și ce ai putea să mai spui, când cuvintele nu-și mai au rostul? Toate pentru că, el, într-o zi, și-a făcut bagajul și a plecat.

2.

Lacrimile ei nu l-au adus înapoi… până azi!

 

 

 

 

Sursa foto: http://www.bloglovin.com/

 

 

Cred că cel mai frumos lucru, în a fi pasionat de scris, este că alții îți trimit rândurile lor pentru a le împărtăși cu tine. Așa mi-a venit ideea de Guest Writer și așa l-am descoperit pe Visoţchi Andrei Bogdan și, în final, l-am rugat să fie primul ce-mi va scrie pe blog.
Vă invit, cu drag, să îi citiți rândurile. Promite multe și va fi mult timp pe aici.

1.

Ce faci când la ușă îți bate trecutul, dar ai viitorul în față?

 

 

 

TOP 3

most liked on blog

 

 

Sursa foto: http://naughty-spice.tumblr.com/

 

 

Închide ochii pentru câteva secunde și imaginează-ți cum îți dorești să arate viața ta. Are chipul unei persoane? Du-te după ea!

 

3.

 

Închide ochii pentru câteva secunde și imaginează-ți cum îți dorești să arate viața ta.

&

 

Sursa foto: http://theberry.com/

PIN IT your favorite of my board!

M-am gândit să fac o selecție de zece fotografii cu texte ce mi-au plăcut tare mult, pe care le-am găsit pe Pinterest, una din aplicațiile mele preferate. Acolo îmi găsesc mereu inspirația pentru articole, selectez cele mai bune fotografii pentru blog și descopăr alți bloggeri. Este o adevarată plăcere pentru cei pasionați de blogging și fotografie.

 

 

 

 

 

 

Sursa foto: https://ro.pinterest.com/

 

 Simplă sau cu lapte?

Cum îți place să bei cafeaua?

Eu o prefer cu puțin lapte, fără zahăr.

Nu i-am văzut niciodată rostul în cafea!

 

2.

Let’s rule the world, but first, let’s have Coffee!

 

 

Sursa foto: http://www.lifehack.org/

 

Lumea mea este plină de conversații imaginabile, de persoane care îmi doresc să fie lângă mine și de momente de vis.

Da, întreaga mea viață este o visare și vă rog, lăsați-mă să visez!

 1.

Sunt o visătoare, iar când visele se vor sfârși, atunci eu nu voi mai fi!

&

M-am îndrăgostit… în doar câteva minute!

Vers cu vers, cuvânt cu cuvânt, descriau o poveste atât de veche, aproape uitată. Ușor-ușor, începeam să mă îndrăgostesc de un cântec care parcă-mi spunea o poveste în care eram protagonistă. Am dat play de nenumărate ori, pentru a-mi confirma încă o data ca povestea mea poate fi povestea oricui, pentru că aproape douăzeci și nouă de milioane de oameni au ascultat-o și probabil, s-au regăsit în ea.

 Vi s-a întâmplat vreodată ca un străin să vă spună povestea, în orice fel?

Somo – Sin Ti

Lasă un răspuns

