GuestWriter

Dragul meu, mi-am oferit șansa de a fi fericită!

Sursa foto: http://www.pinterest.com

 

Dragul meu, mi-am oferit șansa de a fi fericită…

de a cauta fericirea în altă parte dacă de la tine nu o pot primi și totuși…

oricât de mult vreau să mă agăț de ea, nu pot!

nu are același gust, nu are același miros…

nu ești frumos, sunt alții mai frumoși ca tine…dar la niciunul nu am gasit ochii tăi,

zâmbetul tău, ironia, ambiția

și nesimțirea ta prostească.

iar acum…camera mea e pustie, jumătatea ta de pat este rece…

parca se simte încă parfumul tău…

și mă trezesc noaptea și nu am pe cine să sărut.

dorm cu aceeași grijă să nu te ating…să nu te trezesc…

și parcă încă simt cum tresari în somn. ești așa dulce când dormi!

 

și pentru asta…te urăsc…

te urăsc, pentru că te iubesc!

Mihăilă Tatiana

3 gânduri despre „Dragul meu, mi-am oferit șansa de a fi fericită!

Lasă un răspuns

