Rânduri de gânduri

Eu sunt EU și sunt aici!

Sursa foto: http://khooll.com/

Cum ar fi să-ți poți vedea viața în zeci de tablouri agățate pe un perete alb? Să le privești și să-ți amintești fiecare etapă a vieții tale? Atunci când ai râs, ai plâns, când te-ai bucurat de prima floare primită sau de primul „te iubesc”…

În camera aceasta, cu peretele alb și tablouri ce-mi ilustrează viața, mă întorc de fiecare dată când uit de mine. În camera cu peretele alb, mă întorc să-mi privesc viața de dinainte de neliniștea pe care o am atunci în sufletul meu. Caut etape asemănătoare doar pentru a-mi arată singură că am putut să le depășesc și să zâmbesc, din nou. Privesc fiecare tablou în parte și-mi amintesc… viața mea! Văd momente când am zâmbit pentru că l-am întâlnit pe el, văd emoția primului sărut, dar și suferința primei lacrimi. Văd cum o simplă floare poate aduce lumină chipului meu, cum un cuvânt potrivit a făcut soarele să răsară și cum niciodată nu am fost singură. Toate aceste tablouri îmi arată că nu mereu a fost frig și pustiu prin viață, ci a fost mult soare în fiecare.

În camera mea cu peretele alb și ilustrații ce-mi prezintă viața, mă întorc de fiecare dată când am nevoie să-mi amintesc că răbdarea și puterea de sine întotdeauna sunt răsplătite, că eu sunt EU și sunt aici!

Viața te pune la grele încercări, te face să te lupți cel mai des cu tine, cu sentimentele tale și cu propriile păreri. Te joacă după bunul ei plac, dar dacă inveți să joci cu ea, atunci viața devine frumoasă!

 

2 gânduri despre „Eu sunt EU și sunt aici!

Lasă un răspuns

