Rânduri de gânduri · Rânduri de sentimente

„De mâine, eu te voi uita!”, continui să-mi spun asta în fiecare zi.

Sursa foto: www.pinterest.ro

„De mâine, eu te voi uita!”, continui să-mi spun asta în fiecare zi. Îmi spun atunci când sunt tristă, când sunt veselă, când sunt încrezătoare sau optimistă, când mai pot să zâmbesc fără tine sau când îmi văd de activitățile mele zilnice, când sunt pur și simplu, în fața televizorului sau înainte să adorm.

Continui să-mi spun că de mâine, eu te voi uita, dar mâine este de departe să te pot uita, iar azi e atât de aproape să te întorci în viața mea!

Sunt amintiri ce se conectează cu prezentul și cumva, revi în mintea mea. Încep să-mi amintesc momentul, să retrăiesc sentimentul și de fiecare dată, mă regăsesc zâmbind în locuri ce nu au legătură cu realitatea mea. Mă întreb, în final, dacă tu, cumva, îți amintești ziua aceea, cuvintele pe care mi le-ai spus sau zâmbetul pe care ți l-am oferit.

Sunt momente când aud o melodie ce-mi amintește de tine, în timp ce-mi beau cafeaua în localul meu preferat, când îmi cumpăr bluza preferată și aș vrea să-ți cer părerea sau când mă plimb prin parc fără să te țin de mână. În simplele, specialele sau banalele momente din viața mea, te vreau în dreapta mea, să te privesc și să-ți zâmbesc. Mă întreb, din nou, oare tu îți dorești același lucru?

Sunt treceri de la prezent la trecut cu dorințe pentru viitor. Sunt atâtea amintiri ce trăiesc cu mine, sunt atâtea momente din prezent ce nu spun nimic și este un viitor ce strigă după ajutor! Sunt eu aici și tu acolo, dar niciodată noi aici sau noi acolo.

Așa că, de mâine, eu te voi uita și voi continua să-mi spun asta până când acel mâine va veni în viața mea!

2 gânduri despre „„De mâine, eu te voi uita!”, continui să-mi spun asta în fiecare zi.

  1. Mi-a placut muult sfarsitul ce sa spun… stiu ca parerea mea nu conteaza dar pentru toate exista timpul potrivit si inseamna ca „personajul” tau inca are nevoie de acele amintiri!!!
    Sa ai o zi mult mai senina decat cea de afara!!!

Lasă un răspuns

