Din spatele poveştii

I have a crazy passion for mugs and I can’t never get enough!

Sursa foto: www.pinterest.ro
Sursa foto: http://www.pinterest.ro
I have a crazy passion for mugs and I can’t never get enough!

 

Eram în vacanța dintre clasele a VIII-a și a IX-a, un mic boboc de liceu entuziasmat că pleca pentru prima dată din țară pentru o vacanță plină de soare, mare și nisip. Țara ce urma să o vizitez era Grecia, iar copilă fiind mi se părea incredibil să fiu pe un teritoriu străin, să aud oamenii vorbind altă limbă decât româna, să văd o altfel de mare, mult mai curată și un altfel de nisip, mult mai fin.

Ca orice om plecat în concediu, ne doream suveniruri: magneți, căni, brelocuri și alte câteva prostioare pe care să le păstrăm ca amintire. Nu am avut atracție către magneți sau alte lucruri, dar mi-am dorit foarte mult o cană, pentru a-mi aminti de vacanța asta de fiecare dată când îmi beam cafeaua dimineața.

Acum, nu doar că îmi amintesc de acea vacanță, dar și de oamenii din jurul meu, de prieteni dragi și de familie, pentru că o simplă cană a transformat totul într-o poveste, ce pare să nu se sfârșească, și într-o pasiune, de care îmi este greu să explic de unde izvorăște.

Astăzi am o frumoasă colecție de căni culese din atâtea țări și orașe din România. Niciun prieten nu scapă „nepedepsit” pentru că vreau ca întreaga lume să facă parte din povestea mea.

Nu caut, în mod special, să aibă diferite forme, mesaje sau ilustrații, ci îmi doresc ca atunci când le văd să-mi transmită ceva.

Cei de la Catbox au reușit, prin simplitatea lor, să-mi trezească atâtea gânduri.

Fiecare mesaj de pe ale lor căni, îți amintesc de propria poveste, de cafeaua dimineții sau de valurile mării.

Dacă nu ai inspirație pentru un cadou drăguț sau, pur și simplu, dorești să adaugi un plus momentului linistit al dimineții când ești doar tu și cafeaua ta, vizitează site-ul lor aici și caută cana preferată.

Cea mai tare colecție de căni pe care ai văzut-o vreodată!

Susa foto: www.catbox.ro

Passion for mugs, an endless story!

 

Order: Catbox ; Explore: Catbox’s Facebook, My board

 

Lasă un răspuns

