Muzică

Atunci când doi oameni se iubesc cu adevărat, timpul nu există!

Sursa foto: http://www.amores.com.co/
ES:

Te amo!

Y aunque ya no estas, te seguiré amando.

Si me hubieran dicho que se iba a derrumbar cada pedazo de mi vida,

de mi mundo, con tu partida,

igual te seguiría amando.

La vida no importa sin ti!

RO:

Te iubesc!

Și chiar dacă nu mai ești aici, eu voi continua să te iubesc.

Dacă mi-ar fi spus cineva că s-ar fi destrămat fiecare parte din viața mea,

din lumea mea, cu plecarea ta,

eu tot te-aș fi iubit!

Viața nu are niciun sens fără tine!

Nu-i așa că viața-i ciudată? Cu toate drumurile ei care par să ducă acolo unde ar trebui să fim noi, cu toate evenimentele ce apar pe parcurs și cu toți oamenii pe care îi întâlnim pe aceste drumuri? Pe unii îi lăsăm la primul popas, alții ni se alătură la următoarea străduță neașteptată, iar câțiva se încăpățânează să rămână în viața noastră, străbătând fiecare drum pe care pășim. Dar acești câțiva sunt puțini și în final, doar o singură persoană contează care, dacă nu rămâne până la capăt, toate drumurile se închid și își pierd din vizibilitate. Nu mai ști încotro să te îndrepți, pe cine vrei alături de tine sau pur și simplu, dacă îți mai dorești ceva.

Dar atunci când îi reîntâlnești ochii, lucrurile prind formă, lumea capătă culoare, lumina apare împrejur și totul pare să aibă sens. Totul!

E povestea mea și, cu siguranță, este și povestea ta. Poate nu acum sau poate a fost, dar este o poveste ce ne cuprinde, la un moment dat, pe toți!

Sebastián Yatra mi-ai spus propria poveste, pe note muzicale!

Youtube Channel; Facebook; Instagram

ES:

Cuando se ama de verdad no existe el tiempo!

RO:

Atunci când doi oameni se iubesc cu adevărat, timpul nu există!

2 gânduri despre „Atunci când doi oameni se iubesc cu adevărat, timpul nu există!

Lasă un răspuns

