Din spatele poveştii

Un altfel de TOP 3

Sursa foto: Arhiva personala

6 decembrie 2015

Luna noiembrie a trecut, articolele au curs, vizualizările şi aprecierile (like-uri, în fine!) au curs şi ele, aşa că m-am hotărât ca la fiecare început de lună nouă să fac un TOP al lunii trecute: TOP 3 cele mai vizualizate articole, dar şi cele mai apreciate.

Câteva luni mai târziu…( 7 martie 2016 )

Dragii mei, din motive personale voi întrerupe, pentru o perioadă de timp, activitatea pe blog (www.coduripersonale.wordpress.com). Vă las cu poveştile voastre preferate şi promit să revin cu cele mai bune, cât mai curând!
Vă mulţumesc!
C.

Recunosc! Mi-am încălcat promisiunea aşa cum nu credeam că o voi face vreodată. Am încălcat o promisiune făcuta mie şi asta a durut. Poate exista o altfel de rezolvare, un alt mod de a aborda şi a gestiona întreaga situaţie de atunci, dar eu nu am ştiut cum. Am ales liniştea… Aveam nevoie de ea!

De când am reluat activitatea de pe blog, îmi caut în fiecare zi motivarea şi dorinţa de a strânge cea mai frumoasă comunitatea de coduri personale, dar uneori simt că o parte din entuziasmul de a scrie aceste rânduri s-a pierdut în aceea perioadă când am ales să fiu doar eu şi cu mine. Simt că tot ceea ce construisem, s-a dărâmat într-o singură clipă şi parcă nimic nu va mai fi la fel. Cred că degeabă încerc să o iau de la capăt, căci am pierdut tot când am ales să nu mai scriu, dar mă înşel atât de tare şi ştiu asta!

Astăzi revin cu un altfel de top. Nu este cel al lunii trecute sau al anului trecut, ci al articolelor scrise de când a început anul acesta pe care, Doamne, nu-l voi uita vreodată!

TOP 3 – Most viewed on blog

 

3. ÎNCHIDE OCHII PENTRU CÂTEVA SECUNDE ȘI IMAGINEAZĂ-ȚI CUM ÎȚI DOREȘTI SĂ ARATE VIAȚA TA.

Este trecut de ora șapte, iar alarma telefonului tău va suna curând pentru a te trezi. Atunci voi închide ochii. Te voi lăsa să mă săruți și să mă strângi în brațe, așa cum faci în fiecare dimineață de când ne trezim împreună, unul lângă celălalt…

2. CE FACI CÂND LA UȘĂ ÎȚI BATE TRECUTUL, DAR AI VIITORUL ÎN FAȚĂ?

Da, aș alege viitorul!

Pentru că îl am în față! Este o nouă provocare! Poate este ceea ce-mi doresc, poate este raza de lumină de care am nevoie, sufletul cald pe care îl aștept de mult.

1.IUBEȘTE-O SAU LAS-O SĂ PLECE. NU TE COMPORTA RECE!

Fiecare om pe care îl întâlnești în viață și pe care alegi să-l ții alături, te va duce pe drumul către tine. Te va face să descoperi părți pe care niciodată nu le-ai cunoscut, chiar dacă nu se va comporta mereu așa cum îți dorești.

 

TOP 3 – Most liked on blog

 

3. SUNT O VISĂTOARE, IAR CÂND VISELE SE VOR SFÂRȘI, ATUNCI EU NU VOI MAI FI! CĂCI FRICA TE POATE CONDUCE O VIAȚĂ… PÂNĂ ÎȚI DAI SEAMA!

Da, întreaga mea viață este o visare și vă rog, lăsați-mă să visez! 

De ce am ales să fac toate astea? De frică!

Mi-a fost frica să cunosc tristețea în profunzimea ei și totuși, s-a întâmplat. Mi-a fost frica de cum m-ar vedea oamenii, de ceea ce ar spune ei, de vorbele lor ce lovesc, de mila lor la tristețea mea, de privirile lor, de judecata și de critica fără drept! Mi-a fost frica de oameni și de tot ceea ce îi reprezintă!

2. IUBEȘTE-O SAU LAS-O SĂ PLECE. NU TE COMPORTA RECE!

Iubește-o azi, acum, mereu, pentru că ea este femeia care te iubește pe tine!

1.EU SUNT EU ȘI SUNT AICI!

În camera mea cu peretele alb și ilustrații ce-mi prezintă viața, mă întorc de fiecare dată când am nevoie să-mi amintesc că răbdarea și puterea de sine întotdeauna sunt răsplătite, că eu sunt EU și sunt aici!

 

Sursa foto: http://www.tahitian-vanilla.tumblr.com

 

4 gânduri despre „Un altfel de TOP 3

Lasă un răspuns

