GREECE

Dar de ce sa nu ne bucuram mereu de momente frumoase?

 

Sursa foto: Arhiva personala
Sursa foto: Arhiva personala

Buna dragilor,
Sper ca v-ati bucurati de ziua de azi cu mult soare si energie pozitiva. Eu, una, profit din plin de aceste zile. Sunt in vacanta si toate grijile acumulate in acest an, le-am lasat acasa, impreuna cu stresul si toate probleme de zi cu zi.
Este duminica, iar starea de relaxare se resimte la fiecare dintre noi. Am marea in fata mea, vantul adie usor prin parul meu, muzica rasuna in boxa din stanga si nimeni in jurul meu nu pare sa aiba vreo grija. Domnisoarele inspitesc soarele pentru un bronz frumos, iar domni le urmaresc pe furis in timp ce isi savureaza bauturile. Atmosfera de vacanta!
Chiar cred ca as putea trai asa o viata, fara sa duc dorul agitatiei din orasele mari. Momente frumoase de acum si pentru totdeauna.

Pentru ca acesta ar fi doar un vis frumos din care ma voi trezi la un moment dat, ma intreb, de ce nu ne bucuram mereu de momente frumoase? De ce nu putem sa aduce frumusete in fiecare zi din viata noastra? O clipa ar fi de ajuns. O clipa de bucurie pe zi!

Mi-ar placea tare mult sa gasim o metoda ca in fiecare zi sa ne aducem bucuria care sa ne umple de energie buna pentru o zi intreaga. O melodie, o poezie, aburii cafelei de dimineata, privirea persoanei pe care o placi, amintirea celui pe care l-ai iubit, parfumul celei care ti-a schimbat cursul vietii…orice detaliu simplu ce atinge sufletul unui om.
Vacanta asta mi-a soptit ca trebuie sa ma bucur mai mult de fiecare zi si sa imi fac mai putine griji, caci la finalul vietii voi ramane doar cu amintirea momentelor frumoase. Doar ele vor conta, iar ele este musai sa fie multe.

Voi cauta frumusetea in fiecare zi din viata mea si o voi multiplica pana la infinit. Voi invata sa zambesc in orice clipa, indiferent de ce se intampla in jurul meu si voi transmite, prin zambetul meu, bucurie celor din jur.
Voi face toate acestea incepand de acum, iar voi toti veti zambi!

Sursa foto: Arhiva personala

Greetings from Greece, my lovers!

Lasă un răspuns

