GREECE

To travel is to take a journey into yourself!

Sursa foto: Arhiva personala
Sursa foto: Arhiva personala

Andrew Zimmern spunea odată: Te rog fii un călător, nu un turist. Încearcă lucruri noi, întâlnește oameni noi și uită-te mai departe de ceea ce se află în fața ochilor tăi. Acestea sunt cheile pentru a înțelege minunata lumea în care trăim.

Să călătoresc este mai mult decât o pasiune; este o promisiune pe viață. Mi-am promis să descopăr, să păstrez amintiri pentru mine și să creez povești pentru voi, să fac parte din fiecare peisaj, iar toate acestea să fie multe la final.

Tocmai m-am întors dintr-o superbă vacanță în Grecia. Am ales să ne petrecem cele 7 zile de concediu în Insula Thassos, rapid de ajuns dacă optați să mergeți cu mașina. Pentru că nu a fost pentru prima oară când am calcat pe pământ grecesc, mi-am amintit în fiecare zi de ce iubesc atât de tare să-mi petrec vacanța acolo: peisajele, apa și oamenii.

În aceea săptămână mi-am dorit să bifez trei puncte de pe lista mea: să fac jogging pe plajă la prima oră a dimineții, să văd răsăritul și să realizez un film de vacanță din toate pozele și clipurile adunate.

Să bifez primul punct de pe listă a fost cam dificil, căci plajele erau destul de departe, iar accesul la majoritatea dintre ele se făcea cu mașina. Din păcate, dorința mea a rămas încă pe listă, pentru a fi bifată in următoare excursie.

Punctul numărul doi… răsăritul, ah ❤ – I think I never can’t get enough!  – De fiecare dată la fel, dar mereu mai frumos ca niciodată.  Nu aș fi putut să părăsesc acel loc fără să știu că soarele a răsărit în ochii mei și că momentul îl am capturat în cele mai frumoase fotografii. Deci, acest punct a fost bifat pe lista mea!

În schimb, filmul de vacanță este încă în lucru. La finalul povestirilor din excursie, vom aduna o săptămână întreagă de momente în doar câteva minute. Promit să fie ceva special!

Probabil ultimele două de pe listă vi se par normale pentru o vacanță la soare, mare și nisip, dar… jogging pe plajă?! Ei bine, da! Am dorința aceasta încă de când sunt mică, iar an de an încerc să o îndeplinesc. Încă nu știu de unde provine și nici nu am motiv clar pentru care vreau asta, dar este o imagine în mintea mea căreia îmi doresc să-i dau viață.

În afară de veselia și buna dispoziție cu care se întoarce fiecare din vacanță, eu am mai dus cu mine în suflet foarte multă liniște. M-am încărcat cu foarte multă energie pozitivă și am învățat să las stresul deoparte. Nu, nu m-am întors mai obosită, căci acolo mi-am odihnit sufletul ce părea să aibă nevoie de o pauză…

„Voiam să înțelegi ce este adevăratul curaj, în loc să-ți imaginezi că este un om cu o pușcă în mână. Adevaratul curaj este să știi că ești învins de la bun început, dar să nu renunți totuși la luptă.” Harper LEE

Lasă un răspuns

