Câmpulung Muscel

Toamna se numără bobocii!

Cabana Cristina, Câmpulung Muscel. Arhivă personală.
Cabana Cristina, Câmpulung Muscel. Arhivă personală.

Bine ai revenit, toamnă dragă!

Iubesc toamna, frunzele cum cad şi aerul rece al dimineţii! Iubesc stropii de ploaie de pe geam, vântul ce adie prin părul meu şi tot cenuşiul din jur! Iubesc această nostalgie, căci ne învaţă să zâmbim în fiecare moment al vieţii, fie soare, fie ploaie.

Este adevarat! Suntem restanţi mulţi dintre noi la lecţia asta (eu, în mod special), dar în fiecare an primim aceeaşi şansă să învăţăm şi să aplicăm.

Toamna are magia ei! Doar trebuie s-o găsim!

Mi-am început anotimpul meu favorit departe de agitaţie şi online. Câmpulung Muscel ne-a furat orice conexiune la telefonia mobila şi la internet, orice mod de a ţine telefoane în mână şi a uita să ne bucurăm de tot frumosul din jurul nostru.

A meritat căci peisajul era superb!

Cabana Cristina, Câmpulung Muscel. Arhivă personală.
Cabana Cristina, Câmpulung Muscel. Arhivă personală.
Câmpulung Muscel. Arhivă personală.
Câmpulung Muscel. Arhivă personală.
Barajul Rîuşor, Voina. Arhivă personală.
Barajul Rîuşor, Voina. Arhivă personală.

Uneori e chiar bine să iei o pauză de la tot şi să te bucuri doar de prezent, de ceea ce ai în jurul tău şi de prietenii tăi reali şi nu virtuali.

Uneori e sănătos să te decontezi de lumea agitată din oraş şi să te încarci cu linişte şi aer curat.

Am pus pe foc tot răul din viaţa noastră!

Arhivă personală
Arhivă personală

Am rămas cu binele şi am ales să-l împărţim cu toţi!

Dragii mei, călătoriţi! Călătoriţi mult şi bucuraţi-vă de lumea din jurul vostru. Încărcaţi-vă cu gânduri bune, experienţe noi şi amintiri frumoase! Nu lasaţi zilele din viaţa voastră fără poveşti!

Fiţi povestea de neuitat din viaţa voastră!

TRAVEL WITH ME, SERIES 2

 

 

 

Lasă un răspuns

